تصویب 27 طرح در شورای پژوهشی منطقه ویژه پارس

(سه شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۴) ۱۴:۰۹

رئیس پژوهش و فناوری منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: 27 طرح در شورای پژوهشی منطقه ویژه پارس تصویب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی منطقه ویژه پارس،مهندس خشایار پورمحمد شاهینی در دومین نشست شورای پژوهشی منطقه ویژه گفت: رشد حمایت از طرح های پژوهشی در شش ماهه سالجاری نسبت به سال قبل نشان از همت و توجه این سازمان به حوزه پژوهش است .

رئیس پژوهش و فناوری منطقه ویژه پارس با اشاره به مصوبات دومین نشست شورای پژوهشی افزود:18 طرح در سطح تحصیلات تکمیلی ، 5 موضوع مطالعاتی و چهار مورد حمایت از چاپ و نشر کتاب در این نشست به تصویب اعضای شورای پژوهشی منطقه ویژه پارس رسید.

طرح حمایت از پژوهش‌های کارکنان غیررسمی منطقه ویژه پارس 

وی افزود:  طرح حمایت از تولیدات علمی و پژوهشی کارکنان غیررسمی منطقه ویژه پارس تصویب شد.

محمدپور شاهینی با اشاره به تصویب طرح حمایت از پژوهش‌های کارکنان غیررسمی منطقه ویژه پارس، اضافه کرد: یکی از دغدغه‌های اصلی مدیریت ارشد سازمان منطقه ویژه پارس ارتقای وضعیت تولیدات علمی و سطح دانش کارکنان سازمان است.

محمدپور شاهینی ادامه داد: استفاده از شیوه تشویقی ابلاغ‌شده توسط وزارت نفت مورد توجه قرار گرفته و آز آنجا که دستورالعمل موجود فقط کارکنان رسمی را تحت پوشش قرار می‌داد و با عنایت به اینکه بخش عظیمی از کارکنان سازمان را همکاران غیررسمی تشکیل می‌دهند، موضوع به عنوان پیشنهاد به شورای پژوهش سازمان ارائه شد که با توجیهات و مستندات ارائه شده در نشست شورای پژوهش(خردادماه و مهرماه)، پیشنهاد این اداره مبنی بر حمایت از تولیدات علمی همکاران غیررسمی با نظر مساعد مدیرعامل محترم سازمان و موافقت تمامی اعضای شورا به تصویب رسید.

وی افزود: بر این اساس، از این پس تولیدات علمی و پژوهشی همکاران غیررسمی مانند همکاران رسمی مورد حمایت و تشویق سازمان قرار خواهد گرفت.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید