با حضور مدیران ارشد صنعت ‏، مردم و مسئولین دستگاههای اجرایی ؛

آیین هفدهمین سالروز تاسیس سازمان منطقه ویژه پارس

(چهارشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۴) ۱۰:۴۶

آیین هفدهمین سالروز تاسیس سازمان منطقه ویژه پارس با حضور مدیران ارشد صنعت ‏، مردم و مسئولین دستگاههای اجرایی در مرکز همایش های خلیج فارس عسلویه برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس ،نماینده شوراهای اسلامی عسلویه در این آئین گفت: مردم مناطق پیرامونی منطقه ویژه پارس همواره به عنوان میزبانانی خوب برای صنعت نفت معرفی می‌شوند و این موضوع برای ما یک افتخار است.

بوهندی نجفی با بیان اینکه پارس جنوبی توانمندی نظام مقدس جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان داده گفت:مردم عسلویه بر اساس یک وظیفه ملی تمام توان خود را جهت کمک به صنعت نفت با محوریت پیشرفت پروژه های کلان به کار گرفته اند و با این نگاه  همواره از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در پایتخت انرژی کشور احساس سربلندی و افتخا می کنیم.

وی ضمن قدرانی از  اجرای طرح‌های ورزشی، راهسازی، پروژه‌های آموزشی و . . . در محیط پیرامونی صنایع نفت،گاز و پتروشیمی و  تاثیرات آن در زندگی مردم ا افزود: مهندس زنگنه وزیر نفت چه در دوره قبلی وزارت و چه در دوره کنونی همواره توجه ویژه‌ای به این منطقه داشته است و نگاه وی همواره قابل تحسین است.

منختب مردم نخل تقی در شورای اسلامی این شهر ادامه داد:جامعه صنعتی در ایجاد تعامل با محیط پیرامونی خود در منطقه ویژه پارس عملکرد خوبی   داشته  و در سال‌های اخیر با توجه به حمایت‌هایی که پارس جنوبی از این منطقه داشته  شاهد قهرمانی ورزشکاران عسلویه در سطح ملی و افتخارآفرینی در صحنه‌های بین‌المللی هستیم.
سید عبدالجلیل رضوی از مدیران اسبق سازمان منطقه ویژه پارس نیز در این آیین ضمن تبریک سالروز تاسیس سازمان و تقدیر از نگاه مهندس یوسفی در برگزاری این مراسم گفت: آنچه که امروز در عسلویه مصداق توسعه و نماد بالندگی صنعت نفت است، با تلاش کارکنان و مدیران صورت گرفته است.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره افرادی که در این منطقه زحمت کشیدند و اکنون در قید حیات نیستند، افزود: همه این عزیزان برای اجرای پروژه‌های بزرگ در عسلویه زحمت کشیدند.
مسعود نصوری مدیرعامل سابق منطقه ویژه پارس نیز با تقدیر از جامعه محلی برای همراهی در توسعه منطقه ویژه پارس، گفت: امیدواریم روز به روز شاهد توسعه شتابان صنعت نفت در این منطقه باشیم.
گفتنی است در آیین با شکوه که مدیران ارشد صنعت نفت ،‌مدیران و کارکنان شرکت های مستقر در منطقه ویژه پارس ، فرماندار و مسئولین شهرستان عسلویه و مردم نیز حضور داشتند از دکتر سیدعبدالجلیل رضوی و مهندس مسعود نصوری مدیران عامل سابق منطقه ویژه پارس تجلیل به عمل آمد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید