با هدف بررسی بررسی مسایل فرهنگی و اجتماعی برگزار شد؛

نشست معاون فرهنگی دبیرخانه شورای هماهنگی مناطق آزاد با مدیرعامل منطقه ویژه پارس

(پنج شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴) ۱۴:۵۷

نشست معاون فرهنگی و اجتماعی دبیرخانه شورای هماهنگی مناطق آزاد و مدیرعامل منطقه ویژه پارس با هدف بررسی بررسی مسایل فرهنگی و اجتماعی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس ، در این نشست حجت الاسلام و المسلمین زم با اشاره به اینکه فعالیت ها در این منطقه ی عظیم اقتصادی و انرژی چشمگیر است گفت: این منطقه ، منطقه ای در نوع خود منحصر است از این رو می طلبد با نگاه کلان به آن نگاه کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی دبیرخانه شورای هماهنگی مناطق آزاد با اشاره به فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در مناطق ویژه و آزاد تصریح کرد: نگاه جدی مدیریت ارشد این منطقه به مقوله فرهنگ قابل ستایش است.

وی خاطرنشان ساخت: دبیرخانه مناطق آزاد و ویژه  حمایت از طرح های فرهنگی، اجتماعی و زیست محیطی این منطقه را در برنامه های خود دارد.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس نیز در این نشست با تشریح دستاوردهای منطقه خاطرنشان ساخت:زیرساخت های بوجود آمده در منطقه ویژه پارس در تمامی حوزه ها انگیزه حضور صنایع و سرمایه گذاران داخلی و خارجی را برای حضور در این منطقه دوچندان کرده است.

مهندس یوسفی با تقدیر از نگاه  و دغدغه حجت الاسلام و المسلمین زم خاطرنشان ساخت: توجه به مسایل زیست محیطی ، فرهنگی و  اجتماعی در کنار کمک و پشتیبانی از فعالیت های صنعتی از مهمترین اولویت های کاری در این منطقه محسوب می شود.

زم

زم

زم

زم

زم

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید