توجه به مسئولیت های اجتماعی در کنار کمک به توسعه صنعتی از اولویت هاست

(جمعه ۲۴ مهر ۱۳۹۴) ۱۴:۴۷

مهندس یوسفی که سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته بوشهر بود با اشاره به دستاوردهای منطقه ویژه پارس گفت:در کنار توسعه صنعتی و اقتصادی توجه به مسئولیت های اجتماعی از اولویت های کاری این سازمان محسوب می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس ،مهندس یوسفی که همزمان با هفدهمین سالروز تاسیس سازمان منطقه ویژه پارس پیش از خطبه های نمازجمعه این هفته بوشهر سخنرانی می کرد با اشاره به سفر تاریخی مقام معظم رهبری به پایتخت انرژی کشور گفت:برای اجرای مصوبات سفر هیئت دولت در استان بوشهر نیز تاکنون ٢٢٠ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی تصریح کرد: ٦٠ پروژه مصوب سفر مقام معظم رهبری در بخشهای مختلف از جمله ورزشی، آموزشی و بهداشتی آغاز و اجرا شده است که بیش از ٩٠ درصد این پروژه‌ها به بهره‌برداری رسیده است و تنها پروژه باقیمانده نیز بزودی تکمیل خواهد شد و در خصوص اجرای مصوبات سفر هیات دولت به استان بوشهر نیز تاکنون 220 میلیارد تومان اختصاص و پرداخت شده است.

وی با اشاره به دستاوردهای کلان منطقه ویژه پارس در طی 17 سال و نقش آن در توسعه همه جانبه ی اقتصادی و انرژی کشور خاطرنشان ساخت :از بدو تاسیس سازمان منطقه ویژه پارس به عنوان حامی و پشتیبان فعالیت های صنعتی ،اقتصادی و انرژی در پایتخت انرژی کشور ،طرح جامع منطقه ویژه پارس،‌ خرید و تملک اراضی، آماده‌سازی منطقه از جمله ساخت جاده و بزرگراهها، فنس‌کشی و ایجاد و توسعه فضای سبز، ساخت فرودگاه و مجتمع بندری، زیرساختهای مخابرات، آب و برق و پروژه‌های عام‌المنفعه از جمله خدماتی است که به اجرا شده است.

مهندس یوسفی ادامه داد: منطقه ویژه پارس در محدوده 46هزارهکتاری از استان بوشهر تحت عنوان مناطق پارس 1،2،3 زیرساخت ها را جهت توسعه صنعتی و حضور سرمایه گذاران ملی و بین المللی مهیاساخته است که بدون تردید با بهره برداری از تمام ظرفیت های موجود می توان شاهد رشد اشتغال و کسب درآمد و ثروت و توسعه و شکوفایی بیش از پیش منطقه بود.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس در ادامه گفت: رشد چشمگیر صادرات از منطقه ویژه پارس و افزایش اشتیاق حضور سرمایه گذاران از مهمترین دستاوردهای یکسال گذشته ی این سازمان می باشد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید