با حکم مدیرعامل مهندس یوسفی؛

سرپرست مدیریت امور پشتیبانی و خدمات رفاهی منطقه ویژه پارس منصوب شد

(شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴) ۱۰:۴۷

با حکم مهندس یوسغی ،سرپرست مدیریت امور پشتیبانی و خدمات رفاهی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس منصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس ،‌در حکم مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس خطاب به اسماعیل حمادی آمده است ؛

بسمه تعالی     

جناب آقای اسماعیل حمادی   

با عنایت به مراتب تعهد، شناخت و سوابق اجرایی جناب¬عالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست مدیریت امور پشتیبانی و خدمات رفاهی منصوب  می شوید. تحقق موارد زیر در حیطه وظایف جناب عالی مورد انتظار است : 

- برنامه ریزی، هدایت و نظارت بر کلیه فعالیت های پشتیبانی سازمان مشتمل بر نگهداری بهینه از اماکن، ابنیه و تأسیسات موجود و نیز هدایت فرآیند توسعه و تجهیز آن ها به فراخور گسترش فعالیت های سازمان. 

- تخصیص امکانات و منابع حوزه پشتیبانی مشتمل بر ابنیه (منازل سازمانی و کمپ های مسکونی) وسایط نقلیه، ملزومات و تجهیزات رفاهی،خدمات گردشگری و ... با هماهنگی و همکاری مدیران مناطق و مدیریت منابع انسانی. 

- ساماندهی و نظارت عالیه برفعالیت های واگذار شده به پیمان از طریق برآورد صحیح و عادلانه مقادیر، تعیین دستورالعمل های نظارتی و نیز تهیه بانک اطلاعاتی پیمانکاران. 

- تلاش در جهت تحقق جایگاه نظارتی آن مدیریت در حوزه پشتیبانی و احاله امور اجرایی به واحدهای پشتیبانی مناطق در عین همکاری و ارتباط متقابل. 

- اعمال موارد اصلاحی مد نظر سیستم های نظارتی و بازرسی در حوزه قراردادهای جاری و تخصیص امکانات باتوجه کامل به مقررات شرکت ملی نفت ایران

ضمن تشکر از زحمات جناب آقای وحید مفتخر در طول مدیریت، موفقیت جناب عالی را از خداوند متعال خواستار است.

مهدی یوسفی

مدیر عامل


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید