مجری طرح جامع سلامت منطقه ویژه پارس گفت؛

طرح جامع سلامت گامی مهم جهت یکپارچه سازی سلامت در منطقه ویژه پارس

(یکشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۴) ۱۴:۴۹

طرح جامع سلامت به عنوان گامی مهم در راستای یکپارچه سازی سلامت منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس اجرایی می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان  منطقه ویژه پارس،مجری طرح جامع سلامت منطقه ویژه پارس با اعلام این خبر گفت: با توجه به حضور نیروی انسانی فعال و اثر بخش در توسعه صنایع در پایتخت انرژی کشور تدوین نهایی و اجرای این طرح می تواند گامی مهم در توسعه همه جانبه این منطقه باشد.

سید کمال نوری تحقق اهداف شورای توسعه پایدار  را از دیگر اهداف اجرای این طرح بر شمرد.

وی با اشاره به روز جهانی بهداشت روان تصریح کرد: بزرگترین سرمایه هر شخص  سلامت روان است که بایستی در بدست آوردن ، نگه داشت و انتقال آن کوشید و مهارت های آن را با تمرین به توانایی تبدیل کرد زیرا مسیر این راه فقط با توانمندی طی میشود و این مهم در منطقه ویژه پارس با اندیشیدن تمهیدات متعدد مورد توجه قرار گرفته است.

سید کمال نوری با اشاره به نامگذاری روز جهانی بهداشت روان (WFMH) از طرف فدراسیون جهانی بهداشت گفت:این فدراسیون برای این روز در هر سال، یک شعار خاص را انتخاب می کند. در ایران هفته پایانی مهر ماه (24 لغایت30 مهر) به نام هفته بهداشت روان نام گذاری شده است وعمده ترین هدف در این هفته ارتقاء و افزایش آگاهی و تغییر و اصلاح نگرش مردم نسبت به مسائل بهداشت روان می باشد.

مجری طرح جامع سلامت منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در این باره گفت: سازمان بهداشت جهانی 18 مهرماه را روز جهانی سلامت روان نامگذاری کرده است، ودر کشور ایران به دلیل اهمیت سلامت روان  بیشتر از 20 سال است که 24 تا 30 مهرماه را به عنوان هفته سلامت روان در نظر می‌گیرند. شعار سازمان بهداشت جهانی در سال 2015 میلادی "حفظ منزلت انسانی در سلامت روان" است که روزهای هفته را با همین مبنا به این شرح 
 روز اول "اخلاق در سلامت روان" روز دوم "انگ زدایی در سلامت روان" روز سوم "ارتباط و سلامت روان" روزچهارم "قانون و سلامت روان"روز پنجم "مشتری‌مداری و سلامت روان"روز ششم "حقوق شهروندی" روزهفتم "مدیریت در سلامت روان" نامگذاری کرده اند.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید