فرماندار کنگان ؛

طرح نخبه پروری یکی از کارهای ماندگار منطقه ویژه پارس است/ اجرای مصوبات سفر رهبری زیرساخت های کنگان را توسعه بخشیده است

(سه شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۴) ۱۸:۲۱

فرماندار کنگان در نشست با مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس ،‌از حمایت ها و مشارکت صنعت نفت در کمک به توسعه زیرساخت ها در شهرستان کنگان تقدیر کرد/ جمشیدی گفت:‌طرح نخبه پروری یکی از کارهای ماندگار منطقه ویژه پارس در جنوب استان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس ، فرماندار کنگان در نشست با مهندس یوسفی با تقدیر از نگاه منطقه ویژه پارس و صنعت نفت به توسعه شهرستان کنگان گفت:‌طرح نخبه پروری که سال گذشته از سوی منطقه ویژه پارس و با حمایت های مهندس یوسفی آغاز شده است به عنوان یکی از کارهای ماندگار در جنوب استان نتایج و خروجی درخشانی به همراه داشته و خواهد داشت.

عباس جمشیدی تصریح کرد:‌کسب رتبه 24 کنکور و قبولی دانش آموز کنگانی در دانشگاه صنعتی شریف تهران و کسب رتبه ها و قبولی در دانشگاههای معتبر کشور از مهمترین دستاوردهای طرح نخبه پروری بوده است که بدون شک با استمرار آن می توان شاهد کسب موفقیت های درخشان دیگری در این حوزه نیز بود.

فرماندار شهرستان کنگان با اشاره به اینکه در سالجاری نیز قریب به یکصد نفر از دانش آموزان کنگانی در طرح نخبه پروری منطقه ویژه پارس حضور دارند خاطرنشان ساخت : با تمهیدات اندیشیده شده و راه اندازی ستاد کنکور در شهرستان کنگان عزم همگانی جهت کمک به تقویت و توانمند سازی دانش آموزان و جوانان مستعد منطقه جزم شده است.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان کنگان با اشاره به تقویت بنیه علمی دانش آموزان کنگانی از آغاز طرح نخبه پروری در این شهرستان گفت:در سال گذشته در شهرستان کنگان 5 نفر از دانش آموزان مقطع سوم دبیرستان معدل بالای 19 داشته اند در حالی که پس از آغاز طرح نخبه پروری این عدد به 9 نفر با معدل بالای 19/60 و 19 نفر با معدل بالای 19 رسیده است که نشان از توانمندشدن دانش آموزان شهرستان کنگانی همگام با اجرای طرح نخبه پروری می دهد.

فرماندار شهرستان کنگان در ادامه با اشاره به مشارکت صنعت نفت و منطقه ویژه پارس در توسعه و تکمیل زیرساخت ها در شهرستان کنگان از طریق مشارکت در اجرایی شدن مصوبات سفر مقام معظم رهبری به منطقه گفت:‌با اجرای مصوبات سفر مقام معظم رهبری زیرساخت های این شهرستان در حوزه های آب، برق، بهداشت و درمان ، فرهنگ وخانه های عالم ،‌آموزش و پرورش و ... توسعه یافته است.

جمشیدی افزود:‌در حوزه های مختلف زیرساختی فعالیت های خوبی در شهرستان کنگان صورت گرفته است که نمونه ی آن می توان به احداث مجتمع ورزشی در این شهرستان با اعتباری بالغ بر 130 میلیارد ریال نمود که این پروژه در جنوب کشور به عنوان یکی از پروژه های کم نظیر ورزشی محسوب می شود و در دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار شهرستان کنگان در این نشست با تقدیر از همراهی مهندس یوسفی در کمک به توسعه و تکمیل زیرساخت های شهرستان کنگان گفت: نگاه ویژه ی مدیران صنعت نفت به توسعه مناطق همجوار با این صنایع از اهمیت و جایگاه خاصی برخوردار است.

در این نشست مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس به ارائه عملکردی از فعالیت های سازمان منطقه ویژه پارس به نمایندگی از وزارت و شرکت ملی نفت در توسعه مناطق همجوار با پارس جنوبی پرداخت.

مهندس یوسفی در این خصوص گفت: با دیدگاه و تاکید مقام عالی وزارت نفت سازمان منطقه ویژه پارس به نمایندگی از شرکت ملی نفت ایران رفع دغدغه های جوامع محلی با تاسیسات نفت و گاز را در اولویت کاری خود قرار داده است.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید