نشست شورای مدیران منطقه ویژه پارس برگزار شد

(سه شنبه ۵ آبان ۱۳۹۴) ۱۵:۳۲

یکصدوچهلمین نشست شورای مدیران با حضور مهندس یوسفی و مدیران منطقه ویژه پارس برگزار شد/مهندس یوسفی از آمادگی سازمان منطقه ویژه پارس جهت مشارکت در برگزاری آیین افتتاحیه فازهای 15 و 16 پارس جنوبی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس؛ مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس  در این نشست ضمن عرض تسلیت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان و تقدیر از برگزاری مراسمات مذهبی این ایام از سوی روابط عمومی و امورفرهنگی و ستاد اقامه نماز، از همت و عزم این سازمان به منظور توسعه زیرساخت ها سخن گفت و افزود: منطقه ویژه پارس با بسترسازی مناسب می تواند یکی از موقعیت های مطلوب ایران اسلامی برای حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی باشد از این رو باید در این مسیر با بهره گیری از تمام پتانسیل ها گام های بلند در این راستا برداشت.

مهندس مهدی یوسفی تصریح کرد:با توجه به اعلام مدیرعامل شرکت ملی نفت جهت برگزاری مراسم افتتاح رسمی فازهای 15 و 16 پارس جنوبی با حضور ریاست محترم جمهور، سازمان منطقه ویژه پارس تمهیدات لازم را جهت میزبانی مطلوب از این مراسم اندیشیده است.

وی خاطرنشان ساخت: راه اندازی رسمی این فازها و همچنین افزایش برداشت و تولید در فاز 17 و 18 پارس جنوبی طی روزهای آینده می تواند نقش مهمی در تامین گاز مصرفی کشور در زمستان امسال ایفا کند.

در یکصد و چهلمین نشست شورای مدیران منطقه ویژه پارس با تقدیر از زحمات وحید مفتخر ، اسماعیل حمادی به عنوان سرپرست مدیریت پشتیبانی و اموررفاهی منطقه ویژه پارس معرفی گردد.

شورای مدیران و تودیع اقای حمادی 2

شورای مدیران و تودیع اقای حمادی 7

شورای مدیران و تودیع اقای حمادی 3

شورای مدیران و تودیع اقای حمادی 4

شورای مدیران و تودیع اقای حمادی 6

  

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید