سرپرست مدیریت ارشد HSE منطقه ویژه پارس خبر داد؛

برگزاری رزمایش بزرگ سراسری مدیریت بحران در پایتخت انرژی کشور

(چهارشنبه ۶ آبان ۱۳۹۴) ۰۹:۰۸

مدیر ارشد HSE منطقه ویژه پارس از برگزاری رزمایش بزرگ سراسری مدیریت بحران منطقه ویژه پارس خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، دشتی نژاد با اعلام این خبر گفت: این رزمایش بزرگ در پایتخت انرژی کشور با مشارکت شرکت های مستقر در منطقه ویژه پارس،فرمانداری،نیروی انتظامی و ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان عسلویه برگزار می شود.

وی تصریح کرد: رزمایش بزرگ سراسری مدیریت بحران منطقه ویژه پارس در دو بخش دریا و خشکی و با طراحی سناریوهای نشت میعانات گازی از گوی شناور (در بخش دریا) ونشت و انفجار در خطوط لوله انتقال خوراک پتروشیمی (در بخش خشکی) و اقدامات مقابله ای با آنها ، روز یکشنبه 10آبان ماه در عسلویه برگزار خواهد شد.

سرپرست مدیریت ارشد HSE  منطقه ویژه پارس با تشریح اهداف این رزمایش خاطرنشان کرد:‌ارزیابی کمی و کیفی تجهیزات و امکانات موجود در سطح منطقه ، حصول اطمینان آمادگی تیم های عملیاتی واکنش در شرایط اضطراری ، انعکاس توان عملیاتی تیم های مقابله و ایحاد هماهنگی های لازم بین شرکتهای مستقر در سطح منطقه و نهادهای ذی ربط از مهمترین اهداف این رزمایش خواهد بود.

دشتی نژاد افزود: بعد از انجام عملیات های مقابله ای در نوبت بعدازظهر، همایش بزرگ مدیریت بحران با سخنرانی مدیران و بحث و بررسی کمیت و کیفیت رزمایش، به ارزیابی این رزمایش بزرگ پرداخته خواهد شد.

مدیرکل HSE وزارت و شرکت ملی نفت ایران ،‌مدیران سازمان پدافند غیرعامل کشور و وزارت نفت، مدیران عامل شرکت های مستقر در منطقه ویژه پارس و مسئولین دستگاههای اجرایی شهرستان عسلویه و استان بوشهر با حضور در عسلویه از نزدیک در جریان روند چگونگی اجرای این رزمایش بزرگ قرار خواهند گرفت.


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید