رئیس روابط عمومی منطقه ویژه پارس خبر داد؛

اکران فیلم حضرت محمد(ص) در منطقه ویژه پارس

(یکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴) ۱۱:۰۸

رئیس روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از اکران فیلم حضرت محمد(ص) در منطقه ویژه پارس خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس ، ایوب بنوی با اعلام این خبر گفت:در راستای ترویج و گسترش فرهنگ نبوی، اثر فاخر سینمای ایران، فیلم حضرت محمد(ص) کاری از مجید مجیدی بمدت 5 روز در منطقه ویژه پارس به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی تصریح کرد: این اثر فاخر سینمای ایران که یکی از لوکیش های آن در عسلویه بوده و منطقه ویژه پارس در ساخت آن افتخار مشارکت داشته است یکی از کارهای ماندگار سینمای ایران است که استقبال پرشور مردم از آن در سینماهای کشور نشان از خلاقیت های هنری بکارگرفته در این اثر سینمایی می باشد.

بنوی افزود: نمایش فیلم حضرت محمد(ص) در مرکز همایش های خلیج فارس عسلویه از روز دوشنبه 11 آبان ماه آغاز خواهد شد.

رئیس روابط عمومی منطقه ویژه پارس از همراهی شرکت سینمایی نورتابان برای اکران این فیلم در پایتخت انرژی کشور تشکر کرد.

پروژه عظیم «محمد(ص)» از محاصره‌ مسلمانان در شعب ابی‌طالب آغاز می‌شود و به پیش از تولد پیامبر اسلام باز می‌گردد. در این فیلم مخاطب شاهد وقایعی است که پیش از تولد پیامبر اسلام تا ۱۲ سالگی ایشان را در بر می‌گیرد. صحنه‌های وفات مادر رسول اکرم در روستای ابواء و صحنه‌های مربوط به دوران شیرخوارگی و خردسالی پیامبر در روستای سعدیه هم از دیگر بخش‌های فیلم است. فیلم محمد با اولین سفر پیامبر به شام و رسیدن به صومعه بحیرا به پایان می‌رسد. بحیرا راهبی مسیحی است که درباره ظهور آخرین پیامبر به ابوطالب بشارت می‌دهد.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید