فرمانده جدید سپاه حاتم الانبیاء شهرستان عسلویه معرفی شد

(دوشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۴) ۱۷:۰۳

در آیینی با تقدیر از خدمات فرمانده سابق، سرهنگ محمود شریفی به عنوان فرمانده جدید سپاه خاتم الانبیاء(ع) شهرستان عسلویه معرفی شد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس،در آیینی با حضور فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر،مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس، ائمه جمعه و جماعات، فرماندار و مسئولین دستگاههای اجرایی شهرستان، فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران شرکت های نفت و گاز و پتروشیمی های مستقر در منطقه و جمعی از پاسداران و بسیجیان، خانواده های شهدا و ایثارگران با تقدیر از خدمات سرهنگ خلیل رفعتی ، سرهنگ محمود شریفی به عنوان فرمانده جدید سپاه خاتم الانبیاء شهرستان عسلویه معرفی شد.

فرمانده سابق سپاه شهرستان عسلویه در این مراسم پیروی از ولایت را لازمه استوار ماندن جامعه در مقابل دشمنان دانست و افزود: اگر تلاش های ما در جهت رضای خداوند متعال و تداوم راه شهدا و لبیک گویی به منویات مقام معظم رهبری(مد ظلّه العالی) باشد، مطمئناً پیروزی نهایی در جنگ با استکبار جهانی نصیب ما خواهد بود

خلیل رفعتی به ارائه گزارشی از فعالیت‌های فرماندهی خود در سپاه پرداخت و افزود: جوان بودن نیروهای پاسدار ناحیه عسلویه، وجود بسیجیان بسیار توانمند و همدلی و دوستی مثال زدنی بین ناحیه مقاومت بسیج با مسئولین شهرستان رز مهم‌ترین عامل موفقیت سپاه در شهرستان عسلویه  می دانم.

رفعتی یادآور شد: امیدوار هستیم بسیجیان این شهرستان روز به روز در مسیر رشد و تعالی بیشتر گام بردارند و مسیر موفقیت و ترقی را با ایده ها و نظرات سرهنگ شریفی یک یکی طی کنند.

محمود شریفی، فرمانده جدید سپاه عسلویه نیز با تقدیر از زحمات فرمانده سابق سپاه عسلویه اظهار داشت: بسیجیان و مسئولین ادارات و صنعت نفت و گاز و پتروشیمی ها همواره در راستای موفقیت نظام اسلامی گام بر داشته‌اند و بیشتراین موفقیت‌های بدون کمک آنها میسر نخواهد شد.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید