با حضور مهندس یوسفی؛

نشست تحصصی(( ورزش،سلامتی،بانوان)) سازمان منطقه ویژه پارس برگزار شد

(دوشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۴) ۱۸:۵۷

نشست تحصصی(( ورزش،سلامتی،بانوان)) سازمان منطقه ویژه پارس با حضور مهندس یوسفی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس،در این نشست تخصصی زنان شاغل در سازمان منطقه ویژه پارس نیز حضور داشتند راهکارهای ارتقاء فعالیت های ورزشی و سلامت جسمانی بانوان مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست صمیمانه که مشاور امورزنان تربیت بدنی وزارت نفت، مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی و رئیس امورورزش منطقه ویژه پارس نیز حضور داشتند بانوان شرکت کننده در نشست به ارائه نظریات و پیشنهادات خود در راستای توسعه ی فعالیتهای ورزشی و سلامت جسمانی پرداختند.

رئیس امور ورزش منطقه ویژه پارس در این نشست با ارائه گزارش عملکردی از وضعیت زیرساخت های ورزشی در سطح منطقه ویژه پارس سخنانی بیان داشت و گفت: مجموعه ورزشی خلیج نای بند به عنوان یکی از مجموعه های مجهز منطقه با امکاناتی از قبیل سالن های ورزشی ،‌استخر سرپوشیده، زمین چمن مصنوعی و... یکی از مهمترین زیرساخت های موجود می باشد که بصورت همه جانبه آماده خدمات دهی به کارکنان شریف صنعت نفت و اهالی محیط پیرامونی صنعت نفت می باشد که در این بین به منظور استفاده بهینه بانوان با اختصاص برخی از بهترین اوقات و ساعات روز  برنامه ریزی های متعددی صورت گرفته است.

مشاوراموربانوان مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس نیز در این نشست به بیان ارائه عملکردی از فعالیتهای این حوزه سخن گفت و در ادامه بانوان شرکت کننده در نشست بصورت صمیمانه به بیان و انتقال نظرات و پیشنهادات خود در حوزه ارتقاء فعالیت های حوزه ورزشی بانوان سازمان سخن گفتند.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید