مهندس یوسفی خبر داد؛

فعالیت های ورزشی ویژه بانوان در منطقه ویژه پارس ساماندهی می شود

(دوشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۴) ۱۹:۲۴

مهندس یوسفی در نشست تخصصی ورزش،سلامتی،بانوان ‏،ازساماندهی فعالیت های ورزشی حوزه بانوان شاعل در صنعت نفت در پایتخت انرژی کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس ، مهندس یوسفی در این نشست تخصصی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید به بانوان اعتماد دارد و سپردن پست های کلیدی در بخش های مختلف کشور و بعضاَ‌ در شهرها و روستاهایی در دورترین نقاط کشور گواه این نکته است تاکید کرد:وزارت نفت نیز با نگاه حدی مهندس زنگنه به توانمندی های بانوان و سپردن پست های کلیدی مدیریتی و عضویت بانوان در هیئت مدیره های شرکت های بزرگ صنعت نفت به خوبی توانسته بانوان را در برنامه ها و فعالیت های خود مشارکت دهد.

مدیرعامل منطقه ویژه پارس با اشاره به حضور زنان و بانوان در صنایع نفت،گاز و پتروشیمی در پایتخت انرژی کشور خاطرنشان ساخت: زنان همراه و همگام با مردان در این منطقه ی عظیم صنعتی در کمک به توسعه همه جانبه ی ایران اسلامی سهیم اند .

وی در ادامه تصریح کرد: از این روست که می طلبد با برنامه ریزی های گسترده فضا را برای بهره وری و بازدهی بیشتر بانوان در عرصه های مختلف مهیا ساخت که حوزه ی ورزش یکی از این حوزه های مهم و کلیدی محسوب می شود.

مهندس یوسفی با اشاره به زیرساخت های موجود در حوزه ورزش بانوان در پایتخت انرژی کشور افزود: علیرغم برخی زیرساخت ها و سخت افزارهای موجود بنا به دلایلی برنامه ریزی مناسبی جهت مشارکت بانوان در حوزه های ورزشی مهیا نبوده است که با ساماندهی فعالیتها و برنامه های ورزشی برای بانوان امید می رودعلاوه به فضا سازی جهت کمک به سلامت جسمی همگان، استعدادهای ورزشی نیز به منظور حضور در رقابت های قهرمانی شناسایی شوند.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس با اشاره به نقش ورزش در سلامت جسم گفت: برنامه ریزی جهت حضور گسترده بانوان در فعالیت های ورزشی می تواند علاوه بر ایجاد فضای شور و نشاط در محیط کاری در تقویت بنیان خانواده ها نیز اثربخش باشد.

در پایان  نشست تخصصی  ورزش،سلامتی،بانوان ، با خکم مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پارس جنوبی ،‌خانم زهرا مفیدی به عنوان مسئول ورزش خانواده ها و مونا رجب بلوکات به عنوان مسئول ورزش بانوان سازمان منطقه ویژه پارس منصوب شدند.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید