از سوی سازمان منطقه ویژه پارس ؛

استاژ فنی ووشو در مرکز استان بوشهر برگزار شد

(سه شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۴) ۱۲:۳۴

استاژ فنی ووشو با حضور ووشو کاران استان بوشهر از سوی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس زیرنظر مربی سرشناس ملی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، رئیس هیئت ووشو باشگاه فرهنگی ورزشی پارس جنوبی با اعلام این خبر گفت: این دوره ی آموزشی با حضور 90 ووشو کار بوشهری از تاریخ 22 آبان ماه در سالن ورزش های رزمی شهداء فتح المبین شهر بوشهر برگزار شد.

ایوب چراغی افزود: در این دوره ی آموزشی که زیر نظر امیر اوجاقی، مربی سرشناس ملی که هم اکنون در باشگاه فرهنگی ورزشی پارس جنوبی به عنوان مربی تیم ووشو فعالیت می کند ،‌برگزار شد ، ووشوکاران پس از حضور در دوره در تست گیری شرکت کردند و از نفرات برگزیده جهت حضور در تیم ووشو پارس جنوبی  دعوت به عمل آمد.

وی تصریح کرد: حضور پرشور نوجوانان و جوانان استان و برنامه ریزی جهت رشد و تقویت این ورزشکاران از مهمترین نکات برجسته ی این دوره ی آموزشی محسوب می شود.

چراغی برگزاری این دوره ی آموزشی را در راستای تاکید مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس در راستای کمک به توسعه فعالیت های ورزشی در استان بوشهر از سوی باشگاه فرهنگی ورزشی پارس جنوبی و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر و هیئت ووشوی منطقه ویژه پارس و استان بوشهر ذکر کرد.

امیر اوجافی، مربی این دوره نیز در خصوص برگزاری این دوره ی آموزشی به پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس گفت: در این دوره چهره ها و استعدادهای جدیدی شناسایی شده اند که در آینده از آنها در ورزش استان و کشور بیشتر شنیده خواهد شد.

 

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید