با هدف کمک و تقویت زیرساخت های آموزش فنی و حرفه ای جنوب استان؛

مدیرعامل منطقه ویژه پارس از فنی وحرفه ای بندرکنگان بازدید کرد

(پنج شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۴) ۱۷:۵۸

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس به منظور کمک و تقویت زیرساخت های آموزش فنی و حرفه ای جنوب استان از مرکز فنی و حرفه ای بندرکنگان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، در این بازدید که صبح امروز (پنج شنبه 28 آبان ماه) برگزار شد، مدیرکل فنی وحرفه ای استان بوشهر‏، امام جمعه، فرمانداری و مسئولین دستگاههای اجرایی شهرستان کنگان نیز حضور داشتند.

مهندس یوسفی هدف از این بازدید را تلاش و برنامه ریزی برای فعال سازی مجدد مجموعه بزرگ فنی و حرفه ای کنگان که در سال 84 توسط صنعت نفت احداث شده بود و در اختیار فنی و حرفه ای قرار گرفته است  برشمرد و گفت:علیرغم اینکه سالیانی است که از عمر احداث و راه اندازی این مرکز بزرگ آمورشی می گذرد اما متاسفانه در سالهای اخیر در زمینه پرورش نیروی ماهر جهت حضور در صنعت و افزایش شانس اشتغال نیروهای جویای کار منطقه توفیقات زیادی کسب نکرده است و این امر نیاز به بررسی و شناسایی راهکارهایی جهت رفع مشکلات در این حوزه دارد.

مدیرعامل منطقه ویژه پارس در ادامه تصریح کرد: در این بازدید که مدیرکل فنی و حرفه ای استان بوشهر و فرماندار کنگان نیز حضور داشتند به منظور فعال سازی مجدد این مجموعه آموزشی با استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های منطقه و با پیگیری تفاهم نامه های منعقد شده توافقاتی حاصل شد.

فنی و حرفه ای 8  

فنی و حرفه ای 9 

فنی و حرفه ای 5

فنی و حرفه ای 6  

فنی و حرفه ای 7 

فنی و حرفه ای 3  

فنی و حرفه ای 1 

فنی و حرفه ای 13 


فنی و حرفه ای 10 

عکس: محمد صالح نیا

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید