درخشش بانوان ورزشکار منطقه ویژه پارس در مسابقات ورزشی شرکت ملی نفت ایران

(یکشنبه ۱ آذر ۱۳۹۴) ۱۷:۱۴

بانوان ورزشکار عضو تیم سازمان منطقه ویژه پارس با درخشش خود در مسابقات ورزشی منطقه شمال بانوان در مقطع سنی 26 به بالا شرکت ملی نفت ایران توانستد مقام های متعدد این مسابقات را کسب کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس،مسابقات منطقه شمال بانوان در مقطع سنی 26 سال و بالاتر شرکت ملی نفت ایران سال 1394 در 9 رشته ورزشی در آخرین روزهای آبان ماه به میزبانی تهران برگزار گردید.

مسئول ورزش بانوان سازمان منطقه ویژه پارس در این خصوص به پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس گفت؛این اعزام با تاکید مدیرعامل محترم سازمان در راستای ایجاد شور و نشاط در بین ورزشکاران، بانوان و خانواده های شاغل در منطقه ویژه پارس و با همراهی رئیس امورورزش سازمان صورت گرفته است.

مونارجب بلوکات با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته جهت شناسایی و تقویت استعدادهای ورزشی در حوزه بانوان در سطح منطقه خاطرنشان ساخت: زیرساخت های مناسب ورزشی جهت حضور و فعالیت هدفمند بانوان در سازمان منطقه ویژه پارس مهیاست و با برنامه ریزی دقیق می توان شاهد درخشش بانوان این منطقه در رشته های متعدد ورزشی در بخش قهرمانی و ورزش همگانی بود.

کاروان ورزشی اعزامی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس تحت سرپرستی مونا رجب بلوکات و نرگس خانی متشکل از 22 ورزشکار در رشته های بدمینتون و تیراندازی به سرپرستی زهرا مفیدی، آمادگی جسمانی به سرپرستی طیبه مسگر، شنا و تنیس روی میز به سرپرستی فاطمه صادقی به این مسابقات اعزام گردید که نتایج آن به شرح ذیل می باشند.
آمادگی جسمانی:
در مسابقات آمادگی جسمانی تیم اعزامی با 11 ورزشکار در هشت رده سنی به نتایج ذیل دست یافتند.
1. رده سنی اول: خانم الهه علی اکبریان مقام سوم
2. رده سنی دوم: خانم پریسا علوی مقام دوم
3. رده سنی سوم: خانم سعیده نظر علی کلهر مقام سوم
4. رده سنی پنجم: خانم مهناز جهانبازی مقام دوم
5. رده سنی هشتم: خانم نرگس خانی مقام دوم
6. رده سنی نهم: خانم سیما جودکی مقام اول
7. رده سنی دهم: خانم ناهید صمدی یگانه مقام دوم
شنا:
در مسابقات شنا خانم فاطمه رحیمی در ماده قورباغه موفق به کسب مقام اول و در ماده کرال پشت به نایب قهرمانی نائل گردید.
لازم به ذکر است،تیم اعزامی در مسابقات تنیس روی میز با 3 ورزشکار، در رشته بدمینتون با4 و در رشته تیراندازی با تفنگ با 3 ورزشکار در این مسابقات حضور داشتند. تشکیل می دادند
خاطر نشان می سازد خانم سیما جودکی به عضویت تیم آمادگی جسمانی شرکت ملی نفت منطقه شمال و خانم فاطمه رحیمی به عضویت تیم شنای شرکت ملی نفت منطقه شمال در آمده اند.


المپیاد ورزشی بانوان 4  

 

المپیاد ورزشی بانوان 1  


المپیاد ورزشی بانوان 3

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید