همزمان با روزهای دپیلماسی گازی دولت یازدهم در تهران ؛

پایتخت انرژی کشور میزبان سفرای خارجی مقیم ایران

(سه شنبه ۳ آذر ۱۳۹۴) ۱۹:۲۰

همزمان با روزهای دیپلماسی گازی دولت تدبیر و امید در تهران بیست سفیر خارجی مقیم ایران با سفر به عسلویه از پایتخت انرژی کشور بازدید می کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، سفیران کشورهای خارجی مقیم تهران صبح امروز(سه شنبه 3 آذرماه) پس از ورود به فرودگاه بین المللی خلیج فارس در بدو ورود به مرکز همایش های خلیج فارس منطقه ویژه پارس مورد استقبال مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس قرار گرفتند.

مهندس یوسفی در جمع سفیران با اشاره به نقش منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در تولید گاز کشور گفت: در این منطقه عظیم اقتصادی و انرژی از ایران اسلامی در مساحت 46 هزار هکتار عملیات تولید ،‌پشتیبانی از تولید و صادرات گاز و محصولات پتروشیمی صورت می گیرد و با توجه به حجم فعالیت های و میزان برداشت و تولید گاز در این منطقه ، این منطقه را به پایتخت انرژی ایران اسلامی به عنوان یکی از کشورهای صادرکننده گاز در جهان تبدیل کرده است.

وی تصریح کرد: مجتمع بندری با پست های متعدد، پایانه های صادراتی،‌ فرودگاه بین المللی خلیج فارس با قابلیت جابجایی روزانه قریب به دو هزار نفر، دسترسی آسان به راهها و بزرگراهها ،‌زیرساخت های مناسب فن آوری و ارتباطی و... از مهمترین پتانسیل های موجود در این منطقه است که شرایط را جهت حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی در  پایتخت انرژی ایران اسلامی مهیا ساخته است.

بازدید از پالایشگاه  فازهای در دست اجرا 17 و 18 ، فازهای 4 و 5 پارس جنوبی ، مجتمع بندری پارس ، مجتمع پتروشیمی نوری و بازدید از شهر تاریخی سیراف از برنامه های سفر یک روزه سفرای کشورهای خارجی به عسلویه می باشد.


 
1 8  

1 4 


1 7  


1 1  


1 3  


1 11

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید