مدیرکل هنرهای نمایشی کشور خبر داد؛

مرکز هنرهای نمایشی منطقه ویژه پارس راه اندازی می شود

(چهارشنبه ۴ آذر ۱۳۹۴) ۱۰:۰۵

مدیرکل هنرهای نمایشی کشور با تقدیر از فعالیت های منطقه ویژه پارس در حوزه هنر نمایش گفت : به منظور ساماندهی فعالیت ها مرکز مستقل هنرهای نمایشی منطقه ویژه پارس راه اندازی می شود.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مدیرکل انجمن هنرهای نمایشی کشور با اشاره به فعالیت های قشرهای عظیم کارگری در پایتخت انرژی کشور گفت: فعالیت مجدد جشنواره تئاتر کارگری در سطح کشور آغاز می‌شود و این منطقه می تواند در این راستا اثربخش باشد.
 مهدی شفیعی پیش از ظهر چهارشنبه در گردهمایی مدیران تئاتر کشور در عسلویه اظهار داشت: مجموعه منطقه ویژه پارس، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان عسلویه و استان بوشهر همکاری‌های بسیار خوبی را برای برگزاری برنامه‌های فرهنگ و ارشاد داشته‌اند.
وی به برگزاری شش دوره جشنواره تئاتر دفاع مقدس توسط منطقه ویژه پارس اشاره کرد و افزود: در این منطقه شاهد همراهی و حمایت‌های بسیار خوبی از تئاتر و دیگر برنامه‌های هنری هستیم.
مدیرکل انجمن هنرهای نمایشی کشور با اشاره به اینکه وزارت نفت همواره به مجموعه‌های فرهنگی و هنری نگاه ویژه‌ای داشته است، اضافه کرد: با تلاش صنعت نفت برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری برای مجموعه کارکنان و همچنین مناطق پیرامونی اجرا می شود.
وی با ابراز علاقمندی به تداوم دیالوگ دوسویه صنعت با فرهنگ و هنر،‌ بیان کرد: ایجاد انجمن هنرهای نمایشی منطقه ویژه پارس می‌تواند نقش بسیار مهمی در توسعه برنامه‌های هنر نمایشی در این منطقه داشته باشد.
شفیعی همچنین با اشاره به ایجاد شرایط لازم برای برگزاری جشنواره فجر در عسلویه، ادامه داد: تئاتر می‌تواند نقش بسیار مهمی در ترویج فرهنگ و هنر در بخش‌های صنعتی و کارگری داشته باشد.
وی از فعالیت مجدد جشنواره تئاتر کارگری خبر داد و افزود: برگزاری این جشنواره می‌تواند نقش بسیار مهمی در تلطیف فضا و ارتباط بیشتر بین کارگران، مدیران و جامعه داشته باشد.
مدیرکل انجمن هنرهای نمایشی کشور اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم در کنار تلاش های دولت که برای گشایش‌های اقتصادی در کشور صورت گرفته است، برنامه‌ریزی مناسبی برای توسعه هنرهای نمایشی در کشور داشته باشیم.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید