از سوی سازمان منطقه ویژه پارس صورت گرفته است؛

تامین مالی پروژه بیمارستان دیر همزمان با پیشرفت پروژه

(شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۴) ۱۵:۳۷

بیمارستان بندردیر یکی از پروژه های در تعهد وزارت نفت بوده که تاکنون به میزان پیشرفت پروژه ، اعتبار لازم تامین و پرداخت های متعددی انجام شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، بیمارستان بندردیر یکی از پروژه های در تعهد وزارت نفت بوده که تاکنون به میزان پیشرفت پروژه ، اعتبار لازم تامین و پرداخت های متعددی انجام شده است.
این پروژه که دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در آن به عنوان کارفرما ، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء به عنوان پیمانکار و استانداری بوشهر به عنوان ناظر فنی شناخته می شوند ، سازمان منطقه ویژه پارس به نمایندگی از صنعت نفت کار تامین مالی ساخت و اجرای این پروژه را عهده دار می باشد.
اعتبار اولیه در نظر گرفته شده برای این پروژه 70 میلیارد ریال بوده است که با توجه به میزان فعالیت های صورت گرفته و روند اجرایی این پروژه با پیگیری های مدیرعامل و مدیران سازمان منطقه ویژه پارس تاکنون مبلغ 57 میلیارد ریال به این پروژه تزریق مالی شده است.
علاوه بر پیش بینی های اولیه با درخواست پیمانکار و تایید ناظر در خصوص احداث موتورخانه این بیمارستان و سایر تجهیزات نیز رایزنی ها با شرکت ملی نفت ایران جهت تزریق 50 میلیارد ریال خارج از اعتبار پیش بینی شده نیز در حال انجام است.
لازم به ذکر است در یکسال گذشته در تعامل بسیار نزدیک با استانداری بوشهر و نماینده محترم مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی حداکثر تزریق نقدینگی به عمل آمد است و هیچ مطالبه ای در این خصوص باقی نمانده است.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید