با هدف تقویت ارتباط دانشگاه و صنعت ؛

تفاهم نامه همکاری سازمان منطقه ویژه پارس و دانشگاه فنی و حرفه ای کشور امضاء شد

(چهارشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۴) ۱۵:۰۸

همزمان با روز پژوهش، تفاهم نامه همکاری سازمان منطقه ویژه پارس و دانشگاه فنی و حرفه ای کشور با هدف تقویت ارتباط دانشگاه و صنعت نفت امضاء شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، در راستای همکاری مشترک میان سازمان منطقه ویژه پارس و دانشگاه فنی و حرفه ای کشور ، به منظور استفاده بهینه از پتانسیل ها،ظرفیت ها و توانایی های علمی- پژوهشی  و در راستای اهداف کلان صنعت نفت، تفاهم نامه دو جانه ای به امضاء مدیرعامل منطقه ویژه پارس و رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور رسید.

مهندس یوسفی در آیین امضاء این تفاهم نامه گفت: این تفاهم نامه با هدف ایجاد همکاری در راستای گسترش و ارتقاء سطح همکای های علمی - پژوهشی در جهت رفع نیازهای علمی و پژوهشی و تبادل اطلاعات با در نظرگرفتن تجربه و تخصص یکدیگر منعقد شده است.

وی با بیان اینکه نیازصنعت و دانشگاه باید مسئله محور باشد تصریح کرد: بهره مندی از امکانات متقابل جهت ارتقاء توان فکری،تجربی و پژوهشی ، توسعه همکاری های مشترک ملی ، ایجاد زمینه های مناسب برای اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاه در طرح ها و پروژه های صنعت نفت در پایتخت انرژی کشور ، مشاوره در خصوص تالیف و انتشار کتب و نشریات علمی - پژوهشی و برقراری ارتباط موثر فی مابین در قالب برگزاری دوره های کارآموزی، کارورزی و بازدیدهای علمی از مهمترین موضوعاتی خواهد بود که در این تفاهم نامه دنبال خواهد شد.

در حاشیه این مراسم رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای امام خامنه ای (مدظله العالی) استان بوشهر با تجلیل از خدمات صنعت نفت در استان بوشهر گفت: نگاه ویژه ی مهندس یوسفی به حوزه علمی استان خصوصاً‌ پشتیبانی از فعالیت های آموزشی در مراکز آموزش عالی و دانشگاهی و ایجاد تعامل سازنده در این خصوص قابل تقدیر است.




5
3
2
1 

عکس : علی بروغنی

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید