جلسه مانور طرح اضطراری دو سالانه فرودگاه بین المللی خلیج فارس عسلویه برگزار شد

(سه شنبه ۱ دی ۱۳۹۴) ۱۷:۴۵

جلسه مانور طرح اضطراری دو سالانه فرودگاه بین المللی خلیج فارس عسلویه با حضور مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و سایر نمایندگان دستگاه های اجرایی دخیل در اجرای این مانور امروز سه شنبه(1 دی ماه)برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، در اولین جلسه جلسه مانور طرح اضطراری دو سالانه فرودگاه بین المللی خلیج فارس مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با بیان اینکه حمل و نقل هوایی از لحاظ ایمنی در بالاترین سطح ممکن قرار دادر گفت: آمار سوانح هوایی در ایران و جهان در مقابل حمل و نقل ریلی و جاده ای بسیار پاین است که این امر نشان از اهمیت توجه به استانداردهای ایمنی و سلامت مسافران در این صنعت است.
 
مهندس یوسفی با بیان اینکه فرودگاه بین المللی خلیج افرس عسلویه به عنوان دروازه ورود به پایتخت انرژی کشور شناخته می شود گفت:سیستم های ارتباطی و ناوبری هواپیما، ماشین آلات ایمنی زمینی و سایر تجهیزات این فرودگاه مطابق با استادارد های شرکت فرودگاه های کشور است و سالانه به طور متوسط حدود یک میلیون مسافر از این فرودگاه جابجا می شوند.
 
مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در ادامه با بیان اینکه ایمنی در کلیه فعالیت های هوانوردی در اولویت قرار دارد تصریح کرد: رعایت استانداردها جهت کاهش حوادث احتمالی در فرودگاه ها و اتخاذ تدابیر و پیش بینی های لازم برای شرایط خاص الزامی است تا از این طریق بتوان  در حداقل زمان ممکن با یک مدیریت واحد و هماهنگ بهترین تصمیم گیری و اقدام انجام شود.
 
مانور طرح اضطراری دو سالانه فرودگاه بین المللی خلیج فارس عسلویه با هدف بهبود هماهنگی ها،شناسایی نقاط ضعف و قوت و به حداقل رساندن آسیب ها و نجات جان اسنان ها و تدوام عملیات هوانوردی و فرودگاهی 3 اسفند ماه برگزار می شود.

 


جلسه مانور طرح اضطراری دو سالانه فرودگاه بین المللی خلیج فارس عسلویه  8


جلسه مانور طرح اضطراری دو سالانه فرودگاه بین المللی خلیج فارس عسلویه  24  

 

جلسه مانور طرح اضطراری دو سالانه فرودگاه بین المللی خلیج فارس عسلویه  18 


جلسه مانور طرح اضطراری دو سالانه فرودگاه بین المللی خلیج فارس عسلویه  15  



جلسه مانور طرح اضطراری دو سالانه فرودگاه بین المللی خلیج فارس عسلویه  20  


جلسه مانور طرح اضطراری دو سالانه فرودگاه بین المللی خلیج فارس عسلویه  11 


جلسه مانور طرح اضطراری دو سالانه فرودگاه بین المللی خلیج فارس عسلویه  9 

 

جلسه مانور طرح اضطراری دو سالانه فرودگاه بین المللی خلیج فارس عسلویه  7 


جلسه مانور طرح اضطراری دو سالانه فرودگاه بین المللی خلیج فارس عسلویه  4

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید