انجام اقدامات لازم در راستای مراقبت و کنترل بیماری آنفلوآنزا در بیمارستان توحید جم

(یکشنبه ۶ دی ۱۳۹۴) ۱۳:۵۸

رئیس بیمارستان توحید جم از انجام اقدامات لازم در راستای مراقبت و کنترل بیماری آنفلوآنزدر بیمارستان توحید جم خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، دکتر فرهاد باقری رئیس بیماستان توحید جم از تامین واکسن آنفلوآنزا جهت گروههای در معرض خطر( بیماران تالاسمی و بیماران قلبی ریوی) و کارکنان خبر داد و افزود:داروی مورد نیاز جهت مبتلایان به اندازه کافی در بیمارستان توحید موجود می باشد. وی همچنین از مراقبت و درمان بیماران مشکوک به آنفلوآنزا و هماهنگی با پزشکان متخصص ،پزشکان عمومی و کادر درمان جهت گزارش کلیه موارد مشکوک به این بیماری خبر داد.

دکتر باقری از توزیع پمفلت و پوستر جهت اطلاع رسانی به مراجعین در سطح بیمارستان و کلینیک تخصصی خبرداد و گفت: 2 بنر در زمینه «آشنایی با بیماری آنفلوآنزا و راههای پیشگیری»در ورودی بیمارستان توحید نصب گردیده است و همچنین هماهنگی های لازم جهت آماده سازی بخش های بیمارستان به 2 اتاق ایزوله برای هر بخش در صورت نیاز به بستری بیماران انجام گرفته است .

وی افزود: مشاوره با کارشناسان کمیته کنترل عفونت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم جهت حضور متخصصین بیماری های عفونی در بیمارستان توحید و ارائه آموزش های لازم در این زمینه انجام شده است.

دکتر باقری در خاتمه افزود:درحال حاضر در این بیمارستان نشانه ای از بروز همه گیری آنفلوآنزا مشاهده نشده است و جای نگرانی نیست
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید