هفتمین نمایشگاه تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی استان بوشهر به کار خود پایان داد

(سه شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴) ۱۶:۱۳

هفتمین نمایشگاه تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی استان بوشهر با برگزاری مراسمی به کار خود پایان داد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی منطقه ویژه پارس، مهندس مهدی یوسفی مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در آئین اختتامیه هفتمین نمایشگاه تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی استان بوشهر اظهار داشت: برگزاری اینگونه نمایشگاه‌ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.
 
وی ادامه داد: در برخی از نمایشگاه‌های گذشته، ارتباط مناسب بین تولید‌کنندگان قطعات و تامین‌کنندگان خدمات با شرکت‌ها و موسسات و کارفرمایان به خوبی برقرار نمی‌شد و برگزاری این نمایشگاه در منطقه پارس این ضعف را رفع کرد.
 
یوسفی اضافه کرد: برگزاری نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در عسلویه زمینه را برای ایجاد ارتباط مناسب با مخاطبان فراهم کرده است تا مدیران صنایع مستقر در منطقه بتوانند با حضور بیشتر و بهتر در نمایشگاه، با شرکت‌های ارائه‌کننده خدمات و تولیدکننده قطعات ارتباط بهتری برقرار کنند.
 
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با اشاره به اهمیت برگزاری این نمایشگاه، خاطرنشان کرد: چنین نمایشگاه‌هایی باید در فصول مختلف سال برگزار شود.
 
آئین اختتامیه هفتمین نمایشگاه تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی استان بوشهر با حضور مدیرعامل منطقه ویژه پارس، فرماندار عسلویه و مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های استان بوشهر در سالن اجتماعات منطقه ویژه پارس برگزار شد و در پایان از روابط عمومی‌ها و شرکت‌های فعال در نمایشگاه با اهدای لوح و تندیس، تجلیل شد.
 
هفتمین نمایشگاه تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی عسلویه با حضور نزدیک به 60 شرکت فعال در صنایع بالادستی و پایین دستی نفت و گاز، قطعه سازان و تولید کنندگان تجهیزات صنعتی توسط شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان بوشهر در فضایی به مساحت چهار‌هزار متر مربع در عسلویه برگزار شد.
 
این نمایشگاه از  12 دی ماه به مدت 4 روز در پایتخت انرژی کشور برگزار شده بود.


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید