با مشارکت سازمان منطقه ویژه پارس؛

ششمین نمایشگاه الکامپ خلیج فارس شروع به کار کرد

(چهارشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۴) ۱۱:۵۶

ششمین نمایشگاه کامپیوتر،الکترونیک و فناوری های نوین استان بوشهر(الکامپ خلیج فارس) با مشارکت سازمان منطقه ویژه پارس شروع به کار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، این نمایشگاه از شش بهمن ، با حضور و سخنرانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر، مدیر طرح های مهندسی منطقه ویژه پارس،معاون استاندار و فرماندار بوشهر و مدیران دستگاههای اجرایی استان بوشهر افتتاح شد و تا 9 بهمن ماه به کار خود ادامه خواهد داد.

مدیر طرح های مهندسی منطقه ویژه پارس در آیین افتتاحیه ی این نمایشگاه با تشریح موقعیت استراتژیک و دستاوردهای جمهوری اسلامی در پایتخت انرژی کشور از نقش فن آوری های نوین در بسترسازی جهت حضور سرمایه گذاران ملی و بین المللی در دوران پساتحریم در منطقه ویژه پارس سخن گفت.

مهندس جعفری ضمن تقدیر از برپا کنندگان این نمایشگاه تخصصی در استان بوشهر گفت: از متخصصان و شرکت های داخلی و بین المللی فعال در عرصه کامیپوتر،الکترونیک و فناوری های نوین دعوت می کنیم تا با حضور در پایتخت انرژی ایران اسلامی، در توسعه و ارتقاء خدمات دهی به صاحبان صنایع در حوزه های یاد شده مشارکت نمایند.

ششمین نمایشگاه الکامپ خلیج فارس از سوی شرکت نمایشگاه های بین المللی بوشهر و با مشارکت سازمان منطقه ویژه پارس از 6 الی 9 بهمن ماه سالجاری در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان بوشهر برگزار می شود.


الکامپ بوشهر 94 10
الکامپ بوشهر 94 9
الکامپ بوشهر 94 8
الکامپ بوشهر 94 7
الکامپ بوشهر 94 6
الکامپ بوشهر 94 5
الکامپ بوشهر 94 4
الکامپ بوشهر 94 3
الکامپ بوشهر 94 2
الکامپ بوشهر 94 1

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید