با افتتاح مدارس جدید؛

مدارس کانکسی شهرستان جم جمع آوری شد (تصاویر)

(یکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴) ۰۹:۱۶

همزمان با ایام الله دهه مبارکه فجر و با افتتاح مدارس جدید در شهرستان جم که از سوی سازمان منطقه ویژه پارس و با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس استان احداث شده است مدارس کانکسی این شهرستان جمع آوری شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس،دیدن لبخند رضایت بر لبان صد ها کودک دانش آموز مستعد و علاقه مند به تحصیل در مناطق روستایی و شهری استان بوشهر  بیش از هر چیز دیگری  خستگی را از تن مسوولان در می آورد. دانش آموزانی که قرار است آینده سازان ایران اسلامی باشند و به همین منظور بستر سازی مناسب برای ادامه تحصیل این دانش آموزان همواره دغدغه  اصلی مدیران و مسوولان ارشد صنعت نفت در توجه به نواحی اطراف مناطق صنعتی  بوده است.البته شاید پر بیراه نباشد که بگوییم موفقیت تحصیلی دانش آموزان و طی کردن نردبان ترقی دغدغه شماره یک هر خانواده ایرانی است.

همزمان با ایام الله دهه مبارکه فجر مدارس احداث شده از سوی سازمان منطقه ویژه پارس با مشارکت اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان بوشهر جایگزین مدارس کانکسی این شهر شد و با افتتاح این دو مدرسه با حضور مدیران صنعت نفت (سرپرست کمیته تعاملات اجتماعی،رئیس دفتر و امورهماهنگی مدیرعامل،مدیران منطقه ویژه پارس و فرماندار و مسئولین شهرستان عسلویه)، مدارس کانکسی شهرستان جم جمع آوری شدند.

لازم به ذکر است برای جمع آوری مدارس کانکسی جنوب استان با اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر توافق نامه ای منعقد گردید که با پیگیری مدیرعامل منطقه ویژه پارس و پرداخت صورت وضعیت ها، مدارس کانکسی در روستاهای شهرستان های دیر و جم جمع آوری و مدارس دو و سه کلاسه جایگزین آن شده است.

افتتاح مدرسه 3

افتتاح مدرسه 12
افتتاح مدرسه 11

افتتاح مدرسه 8
افتتاح مدرسه 7

افتتاح مدرسه 5

افتتاح مدرسه 2
جمع آوری مدارس کانکسی 1  


افتتاح مدرسه 9  

عکس :‌رضا بنداری پور

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید