به میزبانی منطقه ویژه پارس؛

نشست روسای روابط عمومی منطقه 3 صنعت نفت کشور برگزار شد

(چهارشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۴) ۱۶:۴۰

نشست روسای روابط عمومی منطقه 3 صنعت نفت کشور به میزبانی منطقه ویژه پارس برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی منطقه ویژه پارس،  مهدی یوسفی مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در نشست روسای روابط عمومی منطقه 3 صنعت نفت کشور اظهار داشت: کار در روابط عمومی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و در صورتی که کارها به خوبی انجام نشود مشکلاتی در سازمان به وجود می‌آید.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس اضافه كرد: کارهای بسیار بزرگی در وزارت نفت انجام شده است و روابط عمومی‌ها وظیفه و رسالت سنگینی در انعکاس این کارها و خدمات دارند

وی خاطرنشان کرد: اقدامات روابط‌عمومی‌ها باید در راستای ایجاد ارتباط و تعامل بین صنعت و جامعه صورت گیرد و همچنین ارتباط بین کارکنان و مدیران با انجام کارهای علمی اجرا کند.

مهندس یوسفی در ادامه به برخی از توفیقات صنعت نفت در پارس جنوبی اشاره کرد و افزود: گمرک منطقه ویژه پارس در زمینه صادرات غیرنفتی رتبه اول کشور را داراست و ماه کذشته نیز صادرات کالاهای غیر نفتی 39 درصد افزایش یافت.

وی همچنین به کاهش آلایندگی‌ها در پارس جنوبی اشاره کرد و افزود: در دو سال اخیر شاهد افزایش 170 میلیون مترمکعب تولید روزانه گاز در منطقه ویژه پارس هستیم .

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس خاطرنشان کرد: با تجه به افزایش سرعت تراکنش اطلاعات و پیدایش فناوری‌های نوین، وظیفه روابط‌عمومی‌ها نیز باید هم‌راستا با این پیشرفت‌ها پیش برود.

در پایان از معاونت صدای مرکز بوشهر ، مدیر پخش ، تهیه کننده ، نویسنده و گزارشگران برنامه رادیو پارس و توسعه به پاس تهیه، تولید و پخش مطلوب این برنامه رادیویی تقدیر بعمل آمد.

نشست تخصصی روابط عمومی منطقه 3 14
نشست تخصصی روابط عمومی منطقه 3 9
نشست تخصصی روابط عمومی منطقه 3 8
نشست تخصصی روابط عمومی منطقه 3 7
نشست تخصصی روابط عمومی منطقه 3 6
نشست تخصصی روابط عمومی منطقه 3 5
نشست تخصصی روابط عمومی منطقه 3 4
نشست تخصصی روابط عمومی منطقه 3 3
نشست تخصصی روابط عمومی منطقه 3 2  

نشست تخصصی روابط عمومی منطقه 3 13
نشست تخصصی روابط عمومی منطقه 3 12
نشست تخصصی روابط عمومی منطقه 3 11
نشست تخصصی روابط عمومی منطقه 3 10

 

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید