مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی نفت ایران:

باید به سمت تولید ثروت از طریق علم و فناوری حرکت کرد

(چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵) ۱۶:۵۴

مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی نفت ایران، تجاری سازی طرحهای پژوهشی را یکی از برنامه های مهم این شرکت دانست و گفت: باید به سمت تولید ثروت از طریق علم و فناوری حرکت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، ابراهیم طالقانی امروز (چهارشنبه، ٨اردیبهشت ماه) در آیین اختتامیه ششمین جشنواره ملی دانایی خلیج فارس با بیان این که جوانان سربازان آینده تفکر شهید تندگویان هستند و باید تفکرشان در جوانان ترویج شود، اظهار کرد: یکی از بندهای اقتصاد مقاومتی، دانش بنیان کردن اقدامها و برنامه ها در کشور است که باید در این راستا حرکت کنیم.

وی با اشاره به تلاش صنعت نفت برای استفاده از حوزه دانشگاه و مراکز تحقیقاتی در برنامه های عملیاتی، بیان کرد: توسعه فناوری باید به صورت مهارت محور و دانش محور انجام شود تا انتقال فناوری صورت گیرد.

به گزارش منطقه ویژه پارس، مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی نفت ایران با بیان این که باید به سمت تولید ثروت از طریق علم و فناوری حرکت کرد، تصریح کرد: تجاری سازی طرحهای پژوهشی یکی از برنامه های مهم است که باید دنبال شود.

وی از اجرای طرحهای کلان نفت با قراردادهای میدان محور با دانشگاهها و شرکتهای دانش بنیان خبر داد و گفت: باید تلاش کنیم که به خودکفایی علمی دست یابیم.

گفتنی است ١٨١ طرح نوآورانه از ٢٤ استان به دبیرخانه ششمین جشنوراه ملی دانایی خلیج فارس ارسال شده است که ١٨ طرح نوآورانه به مرحله نهایی این جشنواره راه یافته است.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید