عضو شورای اسلامی بخش چاه مبارک:

صنعت نفت را از خانواده خود می دانیم

(سه شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵) ۱۳:۳۵

اعضای شورای اسلامی بخش چاه مبارک شهرستان عسلویه با حضور در سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با مهندس یوسفی مدیر عامل این سازمان دیدار و گفت و گو کردند.

  بوهندی کمالی عضو شواری بخش چاه مبارک شهرستان عسلویه  در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس با بیان اینکه رویکرد دولت تدبیر وامید توجه به حوزه پیرامون است گفت:  دکتر روحانی در سه سفر اخیر خود به منطقه همواره بر استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های نیروهای بومی تاکید داشتند و پیام سخن این است که در صورت استفاده از نیروهای جوانان و تحصیلکرده شهرستان عسلویه راه پیشرفت منطقه هموار می شود.

 

کمالی تصریح کرد: صنعت نفت تاکنون خدمات خوبی به جامعه محلی ارایه داده است و ما به عنوان بخشی از بدنه اجتماعی منطقه صنعت نفت را از خانواده خود می دانیم.

 وی با بیان اینکه خوشبختانه در دو سال اخیر شاهد اقدامات خوبی در سطح منطقه بوده ایم گفت: فعالیت های مستمر در عرصه مسئولیت های اجتماعی ، اقدامات موثر درحوزه محیط زیست و همچنین توجه به نیروهای بومی در مبحث اشتغال از مهمترین حوزه های مورد توجه طی دو سال اخیر در عسلویه بوده است که این امر نتیجه توجه وزیر محترم نفت و  مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به محیط پیرامون است و بازخوری که ما از جامعه محلی دریافت کرده ایم نیز مثبت بوده است.
 
 عضو کارگروه اشتغال شهرستان عسلویه با اشاره به جذب رسمی 60 نفر از جوانان این شهرستان در دو سال اخیر گفت: جذب این تعداد از نیروهای تحصیلکرده شهرستان عسلویه طی  15 سال اخیر بی سابقه بوده است که تحقق این امر در نتیجه  برنامه ریزی های سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس بوده است.
 
 نایب رییس موسسه مردم نهاد توسعه پایدار نایبند با بیان اینکه رویکرد مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس تعامل  و گفت و گو با جامعه محلی در توسعه  پایدار منطقه بوده است گفت:در حاشیه بازدید های وزیر محترم نفت از طرح های توسعه ای پارس جنوبی،ایشان جلساتی  با اعضای شورای شهر و روستایهای شهرستان عسلویه برگزار شده که ایشان هموراه بر اولویت بندی نیازهای این شهرستان تاکید داشتند که بسسیاری از این موارد محقق شده است.
 
 کمالی گفت و گو  و تعامل  را تنها راه توسعه پایدار در منطقه دانست و تصریح کرد: جامعه محلی و صنعت نفت مکمل یکدیگر هستند و ما صنعت نفت را از خانواده خود می دانیم.
 
 این عضو شواری بخش چاه مبارک شهرستان عسلویه با بیان اینکه توافق هسته ای دریچه های امید برای ورود تکنولوژی های جدید در صنعت نفت برای بهبود وضعیت محیط زیست منطقه را باز کرده است گفت: در جلساتی که با مدیران ارشد صنعت نفت در منطقه برگزار کرده ایم خوشبختانه برنامه ها و راهکارهای خوبی در زمینه بهبود وضعیت محیط زیست مطنقه تدوین شده است ضمن انکه مشاهدات عینی نیز از کاهش شدید فلرینگ در پالایشگاه های پارس جنوبی حکایت دارد و این اقدامات قابل تقدیر است.

 

دیدار با شورای شهر بزباز 6

دیدار با شورای شهر بزباز 3
دیدار با شورای شهر بزباز 2

دیدار با شورای شهر بزباز 3

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید