موفقیتی دیگر برای باشگاه فرهنگی ورزشی پارس جنوبی

پارس جنوبی به لیگ دسته اول فوتبال کشور صعود کرد

(سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵) ۲۱:۲۱

تیم فوتبال پارس جنوبی جم دردیداری جنجالی راهی لیگ یک کشور شد و سومین سهمیه را کسب نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، در دور برگشت بازی پلی آف میان دو تیم پارس جنوبی و نفت و گاز گچساران ، پارس جنوبی توانست در نیمه نخست این بازی با نتیجه  2 بر صفر میزبان را شکست دهد اما در اوایل نیمه دوم داور بازی بدلیل نامناسب بودم جو ورزشگاه بازی را تمام شده اعلام کرد تا این دیدار سه بر صفر به سود مهمان پایان یابد و جمی ها در مجموع با نتیجه 5 بر صفر پیروز شوند و به عنوان سومین سهمیه راهی لیگ یک آزادگان شوند. 

 گل پارس جنوبی :

سجاد جوادی (  10) و کیانوش میرزایی (15) 

داور :

سیداحمد صالحی ، فرهاد مروجی و فرهاد خوشنواز  

اخطار:

اخراج :

ترکیب نفت و گاز گچساران :

محمد سعید مصطفوی - بهزاد داوودی محب سراج - کامران موسی زاده - محسن یکه روستا - علی کرمی - اشکان بخشی - قائم اسلامی خواه - نبی الله اسدی - سامان نور محمدی - مهران غریبی ( 40 سهیل صالحی)- رضا قبالی 

سرمربی :

یوسف نادریان

ترکیب پارس جنوبی جم:

وحید عزیزی  - اصغرنصیری  - حامد حیدری -کیانوش میرزایی - حسین مودی  - علی نظری - غلامرضا داودوندی - مهرداد علیزاده -  امیر محمد عبادزاده -  علی اکبر فرهنگ - سجاد جوادی

 

سرمربی :

مهدی پاشازاده

گزارش بازی :

* (گل اول برای پارس جم دقیقه 10 ) تیم فوتبال پارس جنوبی جم که دیدار رفت را در خانه موفق به پیروزی شده بود بازی را طوفانی آغاز کرد و توپ و زمین را در اختیار داشت و در همان دقایق اولیه توسط سجاد جوادی به برتری رسید.

* ( گل دوم برای پارس جم دقیقه 20 ) در حالی که گچسارانی ها برای جبران گل خورده حمله می کردند این بازیکنان پارس جم بودند که در یک ضد حمله صاحب موقعیت شدند که خطای مدافع نفت گاز روی فرهنگ را صالحی قاضی این دیدار نقطه پنالتی را نشان داد که کیانوش میرزایی آن را تبدیل به گل دوم کرد.

* نفت و گاز گچساران برای جبران گل خورده به آب و آتش می زند ولی هوشیاری خط دفاعی پارس جم حملات نفتی ها را دفع می کند.

* تعویض در دقیقه 42 برای نفت و گاز گچساران : سهیل صالحی به جای مهران غریبی وارد بازی شد.

* بازی منطقی شاگردان مهدی پاشازاده اجازه بازیسازی را به تیم نفت و گاز گچساران نمی دهند و در حالی که 45 دقیقه بازی به اتمام رسیده ، بازیکنان نفت و گاز نتوانستند موقعیت آنچنانی روی دروازه پارس جنوبی خلق کنند.

* چهار دقیقه وقت اضافه برای نیمه اول اعلام شد.

* ساعت 18:20 پایان نیمه اول

* شروع نیمه دوم : ساعت 19

* در حالی که نیمه دوم با تاخیر 40 دقیقه ای شروع شد اما در حالی که هنوز یک دقیقه از نیمه دوم نگذشته بود بدلیل درگیری بازی قطع شد.

* با شروع نیمه دوم بلافاصله بازی بدلیل درگیری متوقف شد و داور بازی بدلیل نامناسب بودم جو ورزشگاه بازی را تمام شده اعلام کرد تا این دیدار سه بر صفر به سود مهمان پایان یابد و جمی ها در مجموع با نتیجه 5 بر صفر پیروز شوند و به عنوان سومین سهمیه راهی لیگ یک آزادگان شوند. 

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید