با حضور مدیرعامل منطقه ویژه پارس و فرماندار عسلویه ؛

اولین نمایشگاه بزرگ علوم قرآنی عسلویه افتتاح شد

(سه شنبه ۱ تیر ۱۳۹۵) ۱۵:۱۷

اولین نمایشگاه بزرگ علوم قرآنی عسلویه با حضور مدیرعامل منطقه ویژه پارس و فرماندار عسلویه همزمان با سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، مدیرعامل منطقه ویژه پارس در آیین افتتاح این نمایشگاه قرآنی گفت: نگاه و توجه به گسترش فرهنگ علوم قرآنی از اولویت های کاری سازمان منطقه ویژه پارس در حوزه فرهنگی می باشد.

مهندس یوسفی تصریح کرد: راه اندازی ستاد اقامه نماز و دارلقرآن سازمان از برنامه های ایجاد شده با هدف توسعه و تجهیز زیرساخت های فرهنگی جهت تقویت فرهنگ دینی و اسلامی در سطح منطقه بوده است که در راستای تقویت و توسعه متوازن فرهنگی و صنعتی منطقه صورت گرفته است .

در این مراسم فرماندار شهرستان عسلویه نیز از نگاه فرهنگی مدیرعامل منطقه ویژه پارس و صنعت نفت به محیط پیرامونی قدردانی کرد و گفت: راه اندازی این نمایشگاه و انجام فعالیت های فرهنگی از سوی منطقه ویژه پارس که در آن به محیط پیرامونی توجه می شود قابل ستایش است .

نادری افزود: بدون شک باتوجه به دغدغه های فرهنگی مقام معظم رهبری و رئیس جمهور محترم تلاش برای توسعه علوم قرآنی می تواند در الگوسازی فرهنگی و دینی جامعه نقش آفرین باشد.

رئیس روابط عمومی و امورفرهنگی منطقه ویژه پارس نیز در این مراسم گفت: نمایشگاه بزرگ علوم قرآنی عسلویه از پانزدهمین روز ماه مبارک رمضان با قریب به 4000 جلد کتاب و صدهانرم افزار علوم قرآنی تا پایان ماه مبارک رمضان در حسینیه صاحب الزمان (عج) عسلویه میزبان شهروندان شهرستان عسلویه و کارکنان و خانواده های صنعت نفت خواهد بود.

ایوب بنوی تصریح کرد: بخش کودک و برگزاری نشست های تخصصی از برنامه های جانبی این نمایشگاه بزرگ علوم قرآنی می باشد.

نمایشگاه علوم قرآنی 4  

نمایشگاه علوم قرآنی 5

 

نمایشگاه علوم قرآنی 9
نمایشگاه علوم قرآنی 8
نمایشگاه علوم قرآنی 6

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید