اهدای لوح تندیس زرین آیین سرآمدان روابط عمومی ایران به روابط عمومی سازمان منطقه ویژه پارس

(پنج شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۵) ۱۱:۳۱

طی مراسمی در سالن همایش های مرکز اسناد و کتابخانه ملی کشور سرآمدان روابط عمومی کشور معرفی و از سرآمدان این حرفه تجلیل بعمل آمد و ایوب بنوی رییس روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس لوح زرین خود را از هیات داوران و مسوولان فرهنگی کشور دریافت کرد.

با حضور شماری از مسئولان فرهنگی  از 15 روابط عمومی مشهور به سرآمدی  و چهار مدیر ارشد تعالی گر ارتباطی در مرکز همایش های کتابخانه ملی قدردانی شد.
 
 هوشمند سفیدی دبیر همایش قدردانی از سرآمدان روابط عمومی کشور همچنین با بیان اینکه 15 روابط عمومی سرآمد، پس از انجام ممیزی توسط ممیزان حرفه ای و متخصص انتخاب شده اند گفت:در این مراسم علاوه بر قرائت پیام رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی  تعدادی از مسئولان فرهنگی و جمعی از پیشکسوتان، اساتید دانشگاه و علوم ارتباطات به ایراد سخنرانی پرداختند.
 
سفیدی دست اندرکاران روابط عمومی سه معیار سرآمدی شامل رهبری و راهبرد، فرآیند گرایی و نتیجه گرایی را معرفی و مدل سرآمدی را مدلی جامع برای ارزیابی روابط عمومی ها عنوان کرد و گفت: در این مدل، با هشت معیار اصلی و 81 شاخص فرعی، روابط عمومی ها از لحاظ ساختاری، نیروی انسانی، منابع فیزیکی، مادی و لجستیکی و کارآمدی مورد سنجش قرار می گیرند و به آنها «گزارش آسیب شناسی» و راهکارهای بهبود ارائه می شود.
 
دبیر سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی افزود: در این مسئله، نباید از کنار ضعف بعضی از روابط عمومی ها بویژه در نظام بانکی که به دلیل عدم سرعت عمل مناسب در شفاف سازی و پاسخگویی، زمینه سوءاستفاده را به منتقدان دولت داد، به سادگی گذشت.
 
 وی مدل سرآمدی روابط عمومی که مبتنی بر نظریه تعالی سازمانی و استفاده از کلیه نظریات مرتبط با برتری در روابط عمومی است، الگویی جامع دانست که توسط صاحبنظران روابط عمومی کشور ارائه و قابل استفاده در جهان است.
 
 دبیر پنجمین آیین سرآمدان روابط عمومی، راه برون رفت از کاستی های اطلاع رسانی و غلبه بر ضعف ساختاری و عملکرد روابط عمومی ها را استفاده از الگوی مذکور دانست و گفت: مدیران ارشد باید از شکل گیری این نوع روابط عمومی در سازمان ها حمایت کنند تا امکان استقرار مدلی از روابط عمومی که همه مخاطبان را ذینفع تلقی می کند و پاسخگویی به آنان و جلب رضایتشان را راهبرد خود می داند، فراهم شود.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید