دستور ویژه وزیر نفت برای رسیدگی به مصدومان حادثه تصادف

خدمات پزشکی لازم در اختیار مصدومان حادثه محور جم-عسلویه قرار می گیرد

(دوشنبه ۴ اَمرداد ۱۳۹۵) ۱۴:۵۰

فرستاده ویژه وزیر نفت برای رسیدگی به حال مصدومان حادثه محور جم-عسلویه گفت: با هماهنگی مدیرکل بهداری بهداشت استان فارس همه امکانات پزشکی در اختیار مصدومان قرار گرفته و هشت نفر از مصدومان نیز سرپایی مداوا شدند.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس -امیر طالبیان، مشاور اجتماعی وزیر نفت صبح امروز (دوشنبه، چهارم مردادماه) در گفتگو با خبرنگا شانا با اشاره به وقوع حادثه در محور جم–عسلویه برای کارکنان مجتمع گازی پارس جنوبی (پالایشگاه سوم)، گفت: بیژن زنگنه، وزیر نفت به محض اطلاع از وقوع این حادثه برای کارکنان مجتمع گازی پارس، بنده را مامور رسیدگی به این وضع و پیگیری حال مصدومان کردند.

وی با اشاره تاکید وزیر نفت برای پیگیری حال مصدومان این حادثه، اظهارکرد: من به نمایندگی از وزیر نفت مسئولیت عیادت از مصدومان، رسیدگی به نحوه مداوای آنان و اطمینان کیفیت معالجات انجام شده و بررسی دلیل حادثه و تهیه گزارش را بر عهده دارم. 

طالبیان با بیان این که اتوبوس حامل کارکنان مجتمع گازی پارس جنوبی (پالایشگاه سوم) به لحاظ فنی مشکلی نداشته و خط تولید آن به سال ٩٤ بر می گردد، اظهار کرد: براساس گزارشهای اولیه، خطای دید راننده سبب وقوع این حادثه شده، زیرا جاده ای که این اتفاق رخ داد، یکطرفه است. 

فرستاده ویژه وزیر نفت با اشاره به تلاش بی وقفه همکاران بیمارستان جم و بهداری بهداشت نفت مستقر در منطقه ویژه عسلویه برای رسیدگی به حال مصدومان، یادآور شد: هشت تن از مصدومان این حادثه به صورت سرپایی مداوا شدند، سه تن هم در بیمارستان کنگان و جم بستری شدند که امروز (دوشنبه، چهارم مردادماه) یک تن از آنان مرخص شد. 

طالبیان با اشاره به اعزام ٢ نفر از مصدومان به بیمارستان مرکزی شیراز درباره وضع آنها، گفت: متاسفانه آقای محسن سهیلی اسحاق، سطح هوشیاری پایینی دارد و به نوعی هم اکنون در کماست، اما خوشبختانه آقای کیهان مظاهری پور وضع عمومی خوبی دارند و امیدواریم هرچه سریع تر هر ٢ مصدوم این حادثه بهبود یابند. 

وی با اشاره به هماهنگی صورت گرفته با مدیرکل بهداشت استان فارس برای مداوای مصدومان این حادثه، یادآور شد: ایشان دستور داده اند که همه اقدام های پزشکی برای مداوای مصدومان صورت گیرد.

دیروز (یکشنبه، سوم مردادماه) یک دستگاه اتوبوس مسافربری متعلق به کارکنان مجتمع گازی پارس جنوبی (پالایشگاه سوم) با ١٥ سرنشین در جاده عسلویه-جم استان بوشهر تصادف کرد که منجر به مصدومیت تعدادی از کارکنان شد. به دنبال وقوع این حادثه، امیرطالبیان، مشاور اجتماعی وزیر نفت، به نمایندگی از وزیر نفت و به عنوان فرستاده ویژه وی، رسیدگی به وضع مصدومان و دلیل وقوع حادثه را عهده دار شد.

طالبیان هم اکنون عازم بیمارستان مرکزی شیراز برای در رسیدگی به وضع ٢ مصدوم منتقل شده به این بیمارستان و پیگیری حال همه مصدومان از نزدیک است.  

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید