در مردادماه امسال محقق شد

رشد ۱۲ درصدی صادرات کالاهای غیر نفتی از منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس

(دوشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۵) ۱۶:۰۰

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از افزایش 12درصدی صادرات کالاهای غیر نفتی در مرداد ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، مهدی یوسفی با بیان این‌که گمرک منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از لحاظ صادرات کالا در میان ادارات گمرک کشور دارای رتبه نخست است، گفت: مرداد ماه امسال یک میلیون و ۱۷۴ هزار و ۲۱۶ تن کالای غیر نفتی از منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به خارج از کشور صادر شده است که این میزان صادرات نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۱۲ درصدی را نشان می‌دهد.
 
وی با اشاره به افزایش ۹ درصدی ارزش کالاهای غیر نفتی صادر شده از گمرک این منطقه در مرداد ماه امسال، بیان کرد: مرداد امسال ۶۵۰ میلیون و ۶۹۹ هزار و ۱۱۹ دلار کالاهای غیر نفتی از گمرک منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس صادر شده است.
 
 مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس تصریح کرد: در مردادماه امسال مجموعا یک میلیون و ۹۵۸ هزار و ۲۵۴ تن میعانات گازی و کالاهای غیرنفتی به ارزش یک میلیارد و ۲۷ میلیون و ۴۱۳ هزار و ۶۹۷ دلار از منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به خارج از کشور صادر شده است که این میزان صادرات نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ ارزشی رشد ۶ درصدی را نشان می‌دهد.
 
 براساس این گزارش، هوی‌اند، پلی اتیلن سبک و سنگین، دی اتیلن گلایکول، مونو و تری اتیلن گلایکول،میعانات گازی، کود اوره، بوتان، پروپان، پارازایلین، سیمان و متانول از مهمترین محصولات صادراتی این منطقه است .
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید