حضور بانوان ورزشکار منطقه ویژه پارس در المپیاد سراسری بانوان شرکت ملی نفت ایران

(یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۵) ۱۱:۲۵

تیم بانوان ورزشکار منطقه ویژه پارس متشکل از 16 ورزشکار در المپیاد سراسری بانوان شرکت ملی نفت ایران شرکت کردند.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، المپیاد سراسری بانوان زیر 26 سال شرکت ملی نفت ایران 1395 در 10 رشته ورزشی به میزبانی رامسر برگزار گردید.

کاروان ورزشی اعزامی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس متشکل از 16 ورزشکار و سرپرست و مربی به سرپرستی مونا رجب بلوکات در رشته های آمادگی جسمانی، تنیس روی میز ، بدمینتون، شطرنج و شنا به این مسابقات اعزام گردید که نتایج آن 

آمادگی جسمانی: 

در مسابقات آمادگی جسمانی تیم اعزامی با 3 ورزشکار با مربیگری مونا رجب بلوکات و سرپرستی طیبه مسگر به نتایج ذیل دست یافتند. 

1. رده سنی 16 سال: خانم زهرا حمادی مقام پنجم 

2. رده سنی 22 سال: خانم سمیرا مسرور مقام اول 

خاطر نشان می سازد خانم سمیرا مسرور جهت عضویت در تیم آمادگی جسمانی شرکت ملی نفت انتخاب شده است. 

شنا: 

در مسابقات شنا ورزشکار اعزامی مهسا مفیدی به سرپرستی زهرا مفیدی در ماده کرال سینه موفق به کسب مدال نقره و نایب قهرمانی و در ماده قورباغه در جایگاه پنجم قرار گرفت. 

تنیس روی میز: 

در این دوره از مسابقات تنیس روی میز 10 تیم حضور داشتند که تیم اعزامی با مربیگری مهین جنت صادقی و سرپرستی زینب نوری با صعود از مرحله اول به جمع 6 تیم برتر پیوست. مسابقات انفرادی نیز به صورت تک حذفی برگزار شد که از 4 ورزشکار اعزامی خانم ها فاطمه مفیدی و نیلوفر جعفری به مرحله بعد صعود کردند و در آن مرحله در برابر رقیب قدر خود متوقف شدند. 

ورزشکاران اعزامی در رشته بدمینتون  عطیه عسکری و در رشته شطرنج  ریحانه زارع (کم سال ترین بازیکن این دوره المپیاد) با سرپرستی  مرضیه حقیقت فرد به این مسابقات اعزام شدند که از کسب نتیجه باز ماندند

 
ورزش بانوان 6
ورزش بانوان 5
ورزش بانوان 4
ورزش بانوان 3
ورزش بانوان 2
ورزش بانوان 1

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید