مصدومان حادثه پتروشیمی مبین به مرکز درمانی اعزام شدند

(چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۵) ۱۳:۱۵

چهار مصدوم حادثه آتش سوزی ایستگاه تقلیل فشار پتروشیمی مبین برای درمان به مراکز درمانی اعزام شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، آتش سوزی امروز (چهارشنبه، ٢٤ شهریورماه) در ایستگاه تقلیل فشار پتروشیمی مبین چهار مصدوم بر جای گذاشت که هم اکنون برای مداوا به مراکز درمانی اعزام شده اند؛ جراحت مصدومان سطحی بوده است.
بهرام دشتی نژاد، مدیر ایمنی، بهداشت، محیط زیست و پدافند غیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: این حادثه در  شرایط اضطراری سطح ٢ اعلام شده است و هم اکنون نیازی به ورود نیروهای آتش نشانی این سازمان و دیگر شرکت‌های مستقر در منطقه نیست و خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته است.
شرکت پتروشیمی مبین (سهامی عام) به عنوان تولیدکننده سرویس های جانبی، تأمین کننده آب، برق، بخار، اکسیژن، نیتروژن و هوای فشرده و تصفیه کننده پساب های صنعتی مجتمع های پتروشیمی منطقه پارس جنوبی (عسلویه) فعالیت می کند.
شرکت پتروشیمی مبین در سال ١٣٧٩ در شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران تصویب و به نام شرکت پتروشیمی مبین ساخته و در شهریور ١٣٩٣ با نماد «مبین» به فهرست شرکت های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران وارد شد.
١٠٠ درصد سهام این شرکت متعلق به شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس (هلدینگ خلیج فارس )بود که در تاریخ اردیبهشت ٩٤، هفت درصد آن در بازار بورس عرضه شد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید