مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس:

ترویج فرهنگ ایثارگری در جامعه زمینه ساز پیشرفت و تعالی کشور است

(دوشنبه ۵ مهر ۱۳۹۵) ۱۴:۳۰

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس در مراسم لاله های گلگون که به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس صبح امروز(دوشنبه 5 مهرماه) در سالن همایش های خلیج فارس این سازمان برگزار شد بر لزوم ترویج فرهنگ ایثارگری در جامعه تاکید کرد و گفت:امنیت و اقتدار ایران اسلامی در شرایط کنونی منطقه مرهون فداکاری و ایثار رزمندگان اسلام و شهدا است و ترویج فرهنگ ایثارگری زمینه ساز پیشرفت و تعالی در کشور است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس- مهدی یوسفی در مراسم لاله های گلگون که به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس با حضور دکتر فلاح، فرمانده بسیج وزارت نفت، سرهنگ خرمدل جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) بوشهر، در سالن همایش های خلیج فارس سازمان منطقه ویژه پارس برگزار شد،امنیت و آسایش امروز کشور را مدیون جانفشانی های شهدا، جانبازان و ایثارگران 8 سال دفاع مقدس دانست وگفت: شهدا و ایثارگران با از خودگذشتگی و تقدیم جان خود انقلاب اسلامی و کشور را بیمه کردند و چرایی اقتدار ملت ایران در شرایط کنونی  را  تنها باید در گسترش فرهنگ ایثارگری در جامعه جست و جو کرد.

مهدی یوسفی در این مراسم وجود شهدا از اقلیت های مذهبی در کشور را موید این نکته دانست که ایثار و از خود گذشتگی برای میهن یک مفهوم اخلاقی جهانی است که در تمامی جوامع و کشورها مورد احترام است.

یوسفی در ادامه افزود، در دین اسلام جایگاه شهادت فراتر از سایر ادیان است به نوعی که خداوند با مقام عبودیت خود وارد معامله با شهدا میشود و وعده میدهد که خود به شهدا روزی میدهد.

مهندس یوسفی همچنین حمایت و ارج نهادن به مقام شهدا ورزمندگان جنگ تحمیلی را وظیفه کنونی مردم و مسئولین دانست که در سایه ایثار آنها ایران اسلامی در حال حاضر امن ترین کشور منطقه خاور میانه محسوب میگردد.

یوسفی در پایان ابراز امیدواری کرد که روحیه ایثارگری در کشور در بستر فعالیت های اقتصادی مایع پیشرفت و تعالی کشور گردد.

در حاشیه این مراسم از ایثارگران و رزمندگان منطقه ویژه پارس تجلیل شد.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید