در عسلویه برگزار شد؛

کارگاه آموزشی کمیته جوانان صنعت نفت در شورای جهانی نفت با جوانان منطقه ویژه پارس

(یکشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۵) ۱۵:۵۴

کارگاه آموزشی کمیته جوانان صنعت نفت در شورای جهانی نفت با جوانان منطقه ویژه پارس صبح امروز (یکشنبه 18 مهرماه) در عسلویه برگزار شد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس،قائم مقام مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس در ابتدای این مراسم با خیرمقدم گویی به شرکت کنندگان در این کارگاه آموزشی گفت: آنچه امروز در پایتخت انررژی کشور  شاهد آن هستیم نتیجه اعتماد به جوانان این سرزمین بوده است و بدون شک جوانان می توانند با انگیزه و ایمان در ادامه ی مسیر و توسعه ایران اسلامی در عرصه های اقتصادی و انرژی نقش آفرین باشند.

حجت الله فریدونی تصریح کرد:‌جوانان ایرانی می توانند آینده صنعت نفت را تضمین کنند و در این مسیر باید مسیر را برای توانمندسازی این قشر پرتلاش مهیا ساخت و ما در منطقه ویژه پارس در این مسیر عزم خود را جزم کرده ایم.

وی با ادامه با تشریح نقش منطقه ویژه پارس افزود: منطقه ویژه پارس به عنوان یکی از بکرترین مناطق اقتصادی انرژی کشور می تواند در جذب سرمایه گذاران بین المللی  و ملی موفق باشد که وظیفه شما جوانان انعکاس زیرساخت های موجود در این منطقه می باشد.

دستیار جوان مدیرعامل منطقه ویژه پارس نیز در این دیدار با اشاره به برنامه های اجرا شده در حوزه ی جوانان در سطح منطقه گفت: تلاش برای توانمند سازی سازمان های مردم نهاد مناطق پیرامونی و اجرای طرح نخبه پروری به منظور تربیت مدیران آینده صنعت نفت از مهمترین برنامه های اجرا شده در طی سالهای جاری در پایتخت انرژی کشور بوده است.

پوریا فولادی افزود: با توجه به نگاه ویژه مدیرعامل منطقه ویژه پارس به مقوله جوانان و استفاده از آنها در مسئولیت های کلیدی منطقه ویژه پارس ما در سالهای اخیر شاهد کسب موفقیت های متعددی در این منطقه بوده ایم که در این بین نقش جوانان عیرقابل انکار است.

نماینده جوانان منطقه ویژه پارس در کمیته جوانان صنعت نفت ایران در شورای جهانی خاطرنشان ساخت‌: ایجاد فضای توسعه متوازن و تحول آفرین در مهمترین آوردگاه اقتصادی کشور( پارس جنوبی) که میوه ی تمام انقلابی می باشد ،‌مرهون همت و تلاش و جهاد جوانان است و اکنون همچون گذشته حضور این قشر سرنوشت ساز در عرصه الزامی می دانیم.

فولادی اجرای منویات مقام معظم رهبری و اجرای برنامه های دولت تدبیر و امید و دکتر روحانی و تلاش برای دستیبابی به اهداف پیش بینی شده که از سوی وزیر محترم نفت ، مهندس زنگنه، ابلاغ شده است از برنامه های حوزه ی جوانان در منطقه ویژه پارس برشمرد و گفت:‌شناسایی استعدادهای جوانان ،‌ارتقاع توانمندی آنان، ترویج فرهنگ مشارکتی، بالا بردن سطح کمی و کیفی در زمینه های اقتصادی در راستای ایجاد بستر مناسب حفظ حرمت و کرامت برای نسل جوانی که آینده کشور به دست آنان خواهد بود از مهمترین برنامه های در حال اجرا در این منطقه است که با تاکیدات مهندس یوسفی ، مدیرعامل منطقه ویژه پارس،  به جد پیگیری می شود.

 

کمیته مشورتی جوانان 10

کمیته مشورتی جوانان 17
کمیته مشورتی جوانان 9

کمیته مشورتی جوانان 16
کمیته مشورتی جوانان 15

کمیته مشورتی جوانان 14
کمیته مشورتی جوانان 13
کمیته مشورتی جوانان 12

کمیته مشورتی جوانان 8
کمیته مشورتی جوانان 7
کمیته مشورتی جوانان 6

کمیته مشورتی جوانان 3
کمیته مشورتی جوانان 2
کمیته مشورتی جوانان 1

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید