نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر:

انتخاب مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس به عنوان نخبه جهان اسلام افتخاری برای استان بوشهر و کشور است

(دوشنبه ۳ آبان ۱۳۹۵) ۱۶:۳۱

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر بر لزوم حمایت از ورزشکاران و توسعه زیرساخت‌های ورزشی استان بوشهر تاکید کرد و خواستار تلاش همه مسئولان در این زمینه شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس ،آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر دوشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بالایی در عرصه ورزشی است که باید از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده شود.
وی با تاکید بر لزوم حمایت از ورزشکاران و توسعه زیرساخت‌های ورزشی استان بوشهر، خاطرنشان کرد: فرهنگسازی در زمینه ورزش همگانی و قهرمانی باید به صورت ویژه دنبال شود.
امام جمعه بوشهر، توسعه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری ورزش در استان بوشهر را یک ضرورت دانست و افزود: در عرصه برنامه‌ریزی، مدیریت، تجهیزات و زیرساخت‌ها ی ورزشی باید کارهای زیادی در استان انجام شود.
وی افزود: ورزشکاران بوشهری حاضر در مسابقات جهانی، المپیک و پارالمپیک به توفیقات بسیار خوبی دست یافتند که باعث افتخار استان بوشهر و همچنین ایران اسلامی هستند و لازم دیدم که امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی تقدیر شوند.
آیت‌الله صفایی بوشهری در ادامه با اشاره به انتخاب مهدی یوسفی مدیر بومی منطقه ویژه پارس به عنوان نخبه جهان اسلام بیان کرد: این  عنوان افتخاری برای استان بوشهر  و کشور است که امیدواریم شاهد استمرار این موفقیت‌ها باشیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود از قانون‌مداری به عنوان یکی از ضروریات فرهنگ عمومی نام برد و ادامه داد: در صورتی که در هر عرصه از جمله زندگی فردی و اجتماعی به قانون توجه نشود، شاهد بروز آسیب خواهیم بود.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه جامعه قانونمند آسیب و چالش‌های خیلی کمی خواهد داشت، افزود: اینکه قانونمداری در فرهنگ حقوق بین المللی و فرهنگ نظام دینی و اسلامی، جایگاه ویژه‌ای دارد.
وی با اشاره به اینکه نظام دینی تاکید ویژه‌ای بر قانون‌مندی و قانون‌گرایی دارد، گفت: وقتی فرد در محاسبه سود اجتماعی خود دچار اشتباه می‌شود پدیده قانون‌گریزی در آن  تقویت می‌شود.
در پایان این نشست نماینده ورزشکاران و مدال آوران پارالمپیکی استان بوشهر با اهدا لوح سپاس و هدایایی تجلیل شدند.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید