تکذیب خبر آسیب به کارکنان پتروشیمی پردیس

(چهارشنبه ۳ آذر ۱۳۹۵) ۱۶:۲۲

محمود محمدی مدیر HSE پتروشیمی پردیس در مورد اخبار مطرح‌شده در مورد نشت آمونیاک در این شرکت اظهار داشت: متاسفانه در خبری که در برخی از پایگاه‌های خبری منتشر شد، مطالبی غیرواقعی مطرح شده بود که این مسائل را تکذیب می‌کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، وی اضافه کرد: روز گذشته در واحد اوره ۲ پتروشیمی پردیس به خاطر شرایط فرآیندی یکی از شیرهای اطمینان عمل کرد و مقدار کمی مخلوط کاربامات (ترکیب آمونیاک و CO۲) از شیر اطمینان خارج شد.
محمدی ادامه داد: در حالی که تعداد زیادی از کارکنان در آن منطقه مشغول به کار بودند، دو نفر از کارکنان که نسبت به آمونیاک حساسیت داشتند دچار کسالت شدند و بلافاصله به درمانگاه منتقل شدند و پس از درمان، دوباره به کار برگشتند و شاهد مخاطره جدی نبودیم.
وی تصریح کرد: نشت این مقدار ناچیز آمونیاک از شیر اطمینان امری عادی بوده که در طول ۱۰ سال که از راه اندازی اولین فاز این شرکت می‌گذرد، بارها اتفاق افتاده و  هرگز باعث رخ دادن حادثه و مصدوم شدن هیچ کدام از کل کارکنان پیمانکاری و رسمی این شرکت در طول این مدت نشده است.
محمدی گفت:  واحدهای فاز یک و دو پتروشیمی پردیس هم اکنون به صورت نرمال در حال تولید بوده و بدون هیچ مشکلی در سرویس هستند.
وی ادامه داد: از خبرگزاری‌ها انتظار می‌رود، در صورتی که می‌خواهند خبری را در مورد جوادثی اینجنینی منتشر کنند، با افراد مطلع و مدیران تماس گرفته و اطلاعات دقیق کسب کنند.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید