با حضور 90 شرکت فعال در صنعت نفت؛

هشتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در قطب انرژی کشور برگزار می‌شود

(چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵) ۰۹:۳۶

هشتمین نمایشگاه تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با حضور شرکت ها و تولیدکنندگان تجهیزات و کالاهای اساسی تاسیسات صنعت نفت با هدف معرفی آخرین دستاوردها و توانمندی های محصولات داخلی از ٢١ تا ٢٤ آذر ماه امسال در عسلویه قطب انرژی کشور برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، ایوب بنوی‏‏‌‏‏‎، رئیس روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با بیان این که امسال در این نمایشگاه بیش از 90 شرکت فعال در زمینه صنایع بالادستی و پایین‎دستی نفت و گاز حضور دارند‏‌ اظهار کرد:‌ دراین نمایشگاه قطعه‎سازان و تولیدکنندگان داخلی و خارجی آخرین دستاوردهای خود در زمینه کالاهای اساسی تاسیسات صنعت نفت را در فضایی به مساحت چهار هزار مترمربع معرفی می‎کنند.
 وی در ادامه افزود: این نمایشگاه تخصصی به میزبانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در عسلویه پایتخت انرژی کشور با هدف معرفی آخرین دستاوردها و توانمندی های محصولات داخلی  و بعلاوه ارتباط بین صنایع بالادستی و پایین دستی برگزار می‎شود.
 
 رئیس روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس این نمایشگاه را یکی از مهمترین نمایشگاه‌های نفت و گاز در جنوب ایران برشمرد و نمایشگاه امسال را با توجه به شتاب و سرعت در زمینه توسعه صنایع نفت و گاز به ویژه در دوران پسابرجام مطلوب و موثر عنوان کرد.
 
 ایوب بنوی در ادامه تصریح کرد: افتتاحیه این رویداد بزرگ صنعتی در دومین روز از این نمایشگاه با حضور  مدیر کل روابط عمومی وزارت نفت و دیگر مدیران ارشد صنعت نفت در منطقه  برگزار می شود. 
 
 لازم به ذکر است‏‌، هشتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از ٢١ تا ٢٤ آذرماه به مدت چهار روز از ساعت ٩ صبح تا ١٦ در محل مجتمع دانشگاهی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در عسلویه برپا می شود.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید