برگزاری نشست مشترک روسای منابع انسانی شرکت های مستقر در منطقه ویژه پارس

(پنج شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۵) ۱۰:۳۲

نخستین نشست هماهنگی مشترک مدیران و روئسای منابع انسانی شرکت های مستقر در منطقه ویژه پارس در راستای مدیریت یکپارچه و وحدت رویه با هدف یکسان سازی امور مقررات و رفع نیازهای کارکنان از سوی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی منطقه ویژه پارس، در ابتدای این نشست تیمور جدید الاسلامی، مدیر منابع انسانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با بیان این مطلب که ایجاد خدمات رفاهی برای کارکنان صنعت نفت بویژه در مناطق عملیاتی موجب افزایش انگیزه کارکنان  برای افزایش تولید می شود، گفت: تامین نیازهای کارکنان صنعت نفت در مناطق ویژه و عملیاتی که به حق از سرمایه های گرانبهای این صنعت هستند در اولویت قرار دارد و تلاش می کنیم با رعایت قوانین و مقررات انگیزه کارکنان برای کار و در نهایت تولید بیشتر افزایش یابد.
 
 وی در ادامه با مهم دانستن افزایش خدمات رفاهی کارکنان برای رفع نیازهای اساسی کارکنان صنعت نفت افزود:افزایش برنامه های فرهنگی و رفاهی در مناطق نفتخیز کشور موجب تقویت انگیزه و در نتیجه افزایش تولید خواهد شد و صنعت نفت نیز با جدیت پیگیر اجرای این برنامه ها است.
 
 در ادامه‌ این جلسه مشترک همه مدیران منابع انسانی از سازمانهای مختلف مستقر در پارس جنوبی پیرامون افزایش رفاه کارکنان صنعت نفت در منطقه ویژه و پارس جنوبی موضوعات پیشنهادی و مباحثی را مطرح کردند.


نشست مدیران منابع انسانی شرکت های مستقر در منطقه ویژه پارس 3
نشست مدیران منابع انسانی شرکت های مستقر در منطقه ویژه پارس 2
نشست مدیران منابع انسانی شرکت های مستقر در منطقه ویژه پارس 1

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید