در سالروز تاسیس گزینش برگزار شد

نشست دبیر هیات مرکزی گزینش وزارت نفت با مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس

(چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵) ۱۶:۴۷

در سالروز تاسیس گزیش دبیر هیات مرکزی گزینش وزارت نفت ،معاون بررسی و تعیین صلاحیت هیات مرکزی به همراه سرپرست هسته گزینش عسلویه و جمعی از کارکنان آن با مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس دیدار و گفت وگو کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس ،در این نشست حسین هندیانی سرپرست هسته گزینش عسلویه با تبریک گرامیداشت سالروز تاسیس گزینش و تقدیر از مدیر عامل سازمان ،دبیر هیات مرکزی گزینش وزارت نفت و معاون بررسی و تعیین صلاحیت گزارشی از عملکرد هسته گزینش ارائه کرد.

مهدی یوسفی مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس نیز ضمن تبریک این روز ، از زحمات و تلاش های کارکنان هسته گزینش تقدیر و گزینش را کاری پر اهمیت و حساس دانست .

سید سعید حیدری طیب نیز  با تبریک فرارسیدن سالروز تاسیس گزینش به فرمان امام (ره) گفت:مراحل کار و فرآیند های گزینش در امانت داری و صداقت و حفظ کرامت انسانی بسیار با اهمیت است که لازم است این موارد در تمامی مراحل کاز گزینش لحاظ شود.

حجت الاسلام و المسلمین رستمیمعاون بررسی و تعیین صلاحیت هیات مرکزی گزینش نیز با تبریک سالروز هسته گزیشن گفت: گزینش در صنعت نفت باید با حساسیت و دقت زیادی صورت پذیرد تا حق و حقوق ذی نفعان به طور کامل ادا شود.

هسته گزینش وزارت نفت 10

 

هسته گزینش وزارت نفت 9
هسته گزینش وزارت نفت 8

هسته گزینش وزارت نفت 14
هسته گزینش وزارت نفت 13
هسته گزینش وزارت نفت 12
هسته گزینش وزارت نفت 5
هسته گزینش وزارت نفت 4

هسته گزینش وزارت نفت 2

هسته گزینش وزارت نفت 6

هسته گزینش وزارت نفت 7

 

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید