رییس فدراسیون فوتبال؛

رقابت‌های بین‌المللی فوتبال ساحلی با حمایت سازمان منطقه ویژه پارس در بوشهر برگزار می‌شود

(سه شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵) ۰۹:۳۸

رییس فدراسیون فوتبال کشور از برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال ساحلی در شهر بوشهر با حمایت سازمان منطقه ویژه پارس خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس به نقل از مهر-رییس فدراسیون فوتبال ایران از برگزاری مسابقات فوتبال ساحلی با حضور تیم‌های مطرح جهان در بوشهر خبر داد و اظهار داشت: تقریبا 3 سال در حال برنامه‌ریزی هستیم تا بتوانیم مسابقات جهانی فوتبال ساحلی را در بوشهر برگزار کنیم که هم اکنون با عظمی که در مسئولان استان بوشهر امروز مشاهده کردم این مهم دور از دسترس نیست و مقدمات کار در حال انجام است.

وی افزود: این رقابت‌ها قرار است با حضور تیم‌های مطرح همچون ایتالیا، لهستان، اسپانیا، اوکراین و تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در بوشهر برگزار شود که مراحل اجرایی آن توسط کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون، هیئت فوتبال استان بوشهر در حال پیگیری است و تمامی هزینه برگزاری رقابت‌ها را پارس جنوبی بر عهده گرفته است.

تاج در ادامه اشاره کرد: هم اکنون در رتبه پنج فوتبال ساحلی دنیا قرار داریم و مقام نایب قهرمانی جام بین قاره ای را نیز در اختیار داریم که امتیاز ویژ های به شمار می رود که نشانگر این است که پتاسیل لازم برای رشد و توسعه این رشته در کشور ما وجود دارد.
به گزارش مهر، وی تاکید کرد: استان بوشهر یکی از دو قطب فوتبال ساحلی کشور و به نوعی پایتخت فوتبال ساحلی کشور محسوب می‌شود و مقام‌های قهرمانی متعدد تیم دریانوردان پارس جنوبی در چند سال اخیر بیانگر شایستگی و وجود استعدادها در این منطقه است که به نظرم بوشهر بهترین نقطه برای سرمایه‌گذاری در فوتبال ساحلی است.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید