سرپرست مدیریت کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه پارس:

همکاری‌ مجتمع گازی امیدبخش بکارگیری حداکثری نیروی بومی در پارس جنوبی است

(چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵) ۱۱:۴۴

سرپرست مدیریت کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: همکاری‌ مجتمع گازی پارس جنوبی امیدبخش بکارگیری حداکثری نیروی بومی در پارس جنوبی است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی منطقه ویژه پارس، عقیل منفرد اظهار داشت: ارائه آموزش‌های متناسب با صنعت به عنوان یکی از راهکارهای مهم در زمینه اشتغال محسوب می شود و کارفرمایی که قصد راه اندازی پروژه در منطقه دارد لازم است به عنوان ناظر آموزش ما قرار گیرد تا پس از پایان دوره آموزشی نیروها توسط کارفرما جذب شوند.
 
سرپرست مدیریت کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس اضافه کرد: در برخی موارد آموزش‌هایی در سطح استان ارائه می‌شد و هزینه‌هایی برای آن صورت می‌گرفت ولی به دلیل فاصله صنعت و آموزش این دوره ها منتج به به‌کارگیری افراد آموزش‌دیده نمی‌شد.
 
 وی با تقدیر از همکاری مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در عرصه آموزش و اشتغال، افزود: همکاری‌های مجتمع گازی پارس جنوبی امیدبخش بکارگیری حداکثری و تحقق اشتغال 50 درصدی نیروهای بومی در منطقه است.
 
 منفرد از افزایش سهم اشتغال نیروهای بومی در سطح منطقه ویژه پارس خبر داد و افزود: میزان اشتغال بومی‌ها در منطقه ویژه پارس هم‌اکنون به 30 درصد رسیده است و در تلاش برای افزایش این سهم هستیم.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید