مدیر امور گمرکی منطقه ویژه پارس:

رفع موانع صادراتی در منطقه ویژه پارس/ تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی

(یکشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵) ۱۵:۳۰

مدیر امور گمرکی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از رفع موانع صادراتی در این منطقه خبر داد و گفت: تلاش ویژه‌ای برای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی داریم.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی منطقه ویژه پارس، سید محمدمهدی مهدوی اظهار داشت: تلاش‌های ویژه‌ای را برای توسعه صادرات در گمرک منطقه ویژه پارس داشته‌ایم و شاهد کسب رتبه برتر در زمینه صادرات هستیم.
وی ادامه داد: در زمینه موضوع صادرات یک سری موانع در امر صادرات وجود داشت که با تعامل سازمان منطقه ویژه پارس با نهادها و سازمان های ذی‌ربط نظیر ستاد قاچاق کالا و ارز، گمرک جمهوری اسلامی و سازمان استاندارد و سایر سازمان‌های مرتبط بخش اعزم موانع صادراتی که بیشتر جنبه قانونی و دوستورالعملی داشتند، حل شده است و تولیدکنندگان به آسانی می‌توانند صادرات را انجام دهند.
مدیر امور گمرکی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از حمل یک‌سره محموله صادراتی در این منطقه خبر داد و اضافه کرد: رشد صادرات باعث شده امسال تاکنون میزان صادرات غیرنفتی از صادرات نفتی پیشی بگیرد.
وی در ادامه از تلاش برای استفاده بهینه و مناسب از همه ظرفیت‌های منطقه خبر داد و بیان کرد: خیلی از کالاهایی که در مناطق اطراف ما تولید می‌شود و زیرساخت لازم برای صادرات کالای خود را ندارند، تلاش کردیم تا فضا را آماده کنیم که صادرات از منطقه ویژه پارس انجام شود و این موضوع باعث رونق منطقه و استفاده از ظرفیت‌های خالی صادراتی شده است.
مهدوی در ادامه با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی بر اقتصاد مقاومتی، افزود: تلاش سازمان منطقه ویژه پارس نیز بر این استوار است که محورهای اقتصاد مقاومتی که افزایش تولید ملی و صادرات و بهره‌وری را دنبال کرده و تاکنون نیز به نتایج خوبی دست یافته است.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید