مدیر خدمات شهری منطقه ویژه پارس خبر داد؛

سیستم تله‌متری آب در منطقه ویژه پارس راه اندازی می شود

(یکشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵) ۱۵:۴۳

مدیر خدمات شهری منطقه ویژه اقتصادی و انرژی پارس از راه‌اندازی سیستم تله‌متری آب در منطقه خبر داد و گفت: میزان تولید و توزیع آب در سطح منطقه ساماندهی می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی منطقه ویژه پارس، محمد پاکدل اظهار داشت: یکی از کارهای ارزشمندی که سازمان منطقه ویژه پارس در حوزه آب داشته است، بحث کنترلینگ آب است که با راه‌اندازی سیستم تله‌متری میزان تولید و توزیع آب در سطح منطقه ساماندهی می‌شود.
وی اضافه کرد: با تاکید مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس، کارگروه آب را با همکاری مدیریت آبفای شهرستان عسلویه تشکیل دادیم که راهکارهای بهینه‌سازی مصرف آب را مشخص کنیم.
مدیر خدمات شهری منطقه ویژه اقتصادی و انرژی پارس افزود: امیدواریم با اجرای این برنامه‌ها در سال آینده به یاری خدا بهترین برنامه را برای ساماندهی شبکه توزیع آب در منطقه داشته باشیم.
وی با اشاره به افتتاح سیستم تله‌متری آب در دهه مبارک فجر سال جاری، بیان کرد: با این سیستم میزان تولید آب از شرکت‌های تولیدی بناب و نورویژه به صورت لحظه‌ای رصد می‌شود و به راحتی می دانیم که چه میزان تولید داریم و خروجی ما و تمام قسمت های سازمان و ادارات و شرکت‌ها مشخص می‌شود.
پاکدل اضافه کرد: این سیستم باعث می‌شود تا سیستم نظارت به صورت سیستمی عمل کرده و از حالت فعلی که کار به صورت نظارت دستی انجام می شود، خارج شود.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید