سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس لوح تقدیر سه ستاره دریافت کرد

(سه شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۵) ۱۸:۲۶

در سیزدهمین همایش و هفتمین جشنواره ملی نظام پیشنهادها که در دانشگاه تهران برگزار شد سازمان منطقه ویژه اقصادی انرژی پارس به عنوان یکی از سازمان های برتر کشور در حوزه نظام پیشنهادات لوح تقدیر سه ستاره دریافت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، براساس نتایج حاصل از ارزیابی های صورت گرفته توسط ممیزان دبیرخانه ملی نظام پیشنهادات، سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به عنوان یکی از سازمان های برتر کشور در حوزه نظام پیشنهادات در سیزدهمین همایش و هفتمین جشنواره ملی نظام پیشنهادها معرفی شد.
 
 تیمور جدید اسلامی، مدیر منابع انسانی و دبیر شورای خلاقیت و پیشنهادات که به نمایندگی از مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در این مراسم حضور داشت لوح تقدیر سه ستاره سیزدهمین همایش و هفتمین جشنواره ملی نظام پیشنهادها را دریافت کرد.
 
 سیزدهمین همایش و هفتمین جشنواره ملی نظام پیشنهادها طی روزهای 3 و 4 بهمن ماه در دانشگاه تهران به همت جهاد دانشگاهی برگزارشد. در متن لوح تقدیر آمده است:

 در این لوح آمده است: 

بسمه تعالی

سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس 

با تاییدات ایزدمنان، بر اساس ارزیابی های به عمل امده در هفتمین جشنواره ملی نظام پیشنهادها در خصوص استقرار این نظام و به پاس قدردانی از تعهد پایبندی آن شرکت برای حرکت به سوی تعالی نظام پیشنهاد ها این گواهینامه اعطاء می گردد.

امید است با تلاش بیشتر خداوند سبحان به مدارج بالاتری از سرامدی و تعالی سازمانی در این نظام نایل شوید.

 

احمد شریفی زاده

رئیس سازمان جهاددانشگاهی تهران

و رئیس همایش و جشنواره

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید