فرمانده ارشد HSE،پدافند غیر عامل و مدیریت بحران:

همه پالایشگاه‌های پارس جنوبی در سرویس است/ رفع مشکلات مخابراتی

(جمعه ۲۹ بهمن ۱۳۹۵) ۱۱:۵۳

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: با وجود بارندگی‌های گسترده‌ای که در منطقه شاهد بودیم، هم‌اکنون همه پالایشگاه پارس جنوبی با تمام ظرفیت در سرویس است.

مهدی یوسفی اظهار داشت: از ابتدای بارش‌ها که هفته جاری جنوب استان بوشهر و فارس را در بر گرفته بود، نیروهای امدادی و عملیاتی منطقه ویژه پارس در حالت آماده‌باش بودند و اقدامات خوبی برای مقابله با خطرات سیل انجام شد.
 
 وی اضافه کرد: در سطح منطقه ایستگاه‌های متعدد مدیریت بحران راه‌اندازی شد و نیروهای امدادی و ماشین‌آلات در این ایستگاه در سطح منطقه مستقر شدند و خدمات مناسبی ارائه شد.
 
فرمانده ارشد HSE،پدافند غیر عامل و مدیریت بحران:بیان کرد: برخی از خطوط ارتباطی در سطح منطقه دچار مشکل شده بود که با تلاش انجام شده هم‌اکنون این مشکل رفع شده و خدمات ارتباطی و مخابراتی در این منطقه برقرار است.
 
وی با اشاره به اینکه در موج دوم بارش‌ها شاهد 100 میلیمتر بارندگی بوده‌ایم ادامه داد: با وجود بارندگی‌های گسترده‌ای که در منطقه شاهد بودیم، هم‌اکنون همه پالایشگاه پارس جنوبی با تمام ظرفیت در سرویس است و مشکلی برای تاسیسات منطقه ایجاد نشده است.
 
یوسفی با اشاره به اینکه همه محورهای مواصلاتی در منطقه ویژه پارس باز است، گفت: تردد به راحتی در محورهای جنوب استان در حال انجام است.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید