در گردهمایی کمیته جوانان صنعت نفت:

دستیار جوان مدیر عامل منطقه ویژه پارس مورد تقدیر قرار گرفت

(جمعه ۲۹ بهمن ۱۳۹۵) ۱۲:۳۷

پوریا فولادى دستیار جوان مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی انرژى پارس و عضو کمیته جوانان صنعت نفت در کنگره جهانی نفت به عنوان فعالترین جوان در منطقه عملیاتى نفت از دید کمیته جوانان صنعت نفت ایران در کنگره جهانى نفت در سال ٢٠١٦ انتخاب و لوح تقدیر خود را از معاون مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران دریافت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس،گردهمایى کمیته جوانان صنعت نفت ایران در کنگره جهانى نفت شب گذشته(28 بهمن ماه)در سالن ایجادیه وزارت نفت با حضور معاونین و مدیران ارشد وزارتخانه نفت و جمعى از فعالین دانشگاهى و مهمانان خارجى برگزار شد.

فولادی در این گردهمایی با بیان اینکه تشکیل و فعالیت کمیته جوانان صنعت نفت ایران در کنگره جهانى نفت  به نوعى پل ارتباطى ایران با کشورهاى بزرگ نفتى است گفت: تلاش می کنیم اهدافی که از سوی کمیته جوانان صنعت نفت برای پارس جنوبى ابلاغ شده را اجرایی کنیم  لذا در گام اول عضو پذیرى از علاقمندان شاغل و غیر شاغل در پارس جنوبى برای استفاده از ظرفیت های آنان در تحقق اهداف آ‎غاز شد.

وی با بیان اینکه شناسایی نقاط قوت و ضعف، فرصت ها و تهدید هاى سرمایه گزارى جهت جذب و مشارکت علاقمندان سرمایه گزاری دخالى و خارجى بسیار مهم است افزود: صنایع پایین دستی ظرفیت های اشتغال بسیاری را برای جوانان منطقه ایجاد می کند بنابراین ما باید تلاش کنیم سرمایه گذاری ها رو به این سمت سوق دهیم.

فولادی خواستار تهیه و اجراى ساز و کار مناسب برای استفاده از ظرفیت های محققان و پژوهشگران و همچنین ایجاد انگیزه  جهت ورود به عرصه ى نفت و انرژى شد و گفت:سیاستگذاری مناسب جهت انتقال و بومى سازى فناورى هاى مورد نیاز صنعت نفت از خارج به داخل کشور باید بطور جدی پیگیری و اجرایی شود.

وی افزود:حضور و فعالیت کمیته جوانان در پایتخت انرژى کشور مورد تاکید مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس است که خوشبختانه با حمایت های ایشان این فعالیت ها بصورت منسجم ادامه خواهد داشت.

دستیار جوان مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس افزود:یکى از دغدغه هاى مشترک صنعت نفت و مردم شهرهاى حوزه نفوذ مسائل محیط زیست است و خوشبختانه صنعت نفت این نگرانى را جدى گرفته و اقدامات متناسبى بخصوص در کاهش فلرینگ انجام داده که قابل تقدیر است .                                                                                          وی افزود: سازمان منطقه ویژه پارس با حمایت از NGO هالی فعال منطقه سعی در مشارکت دادن مردم برای فایق آمدن بر مشکلات دارد که خوشبختانه سازمان های مردم نهاد منطقه نیز تاکنون حضور فعال و قابل توجهی در برنامه ها بویژه برنامه های آموزشی ،پیشگیری از اعتیاد و محیط زیست داشتنند.

فولادی تاکید کرد:انتظار داریم طرح جانشین پرورى،مدیر پرورى در صنعت نفت به معناى واقعی کلمه شکل جدى تر به خود بگیرد و وفضا و فرصت نمایش توانمندی به جوانان بدهند، چرا که باور داریم جوانان توانمندی زیادی برای تصدی مسئولیت های مهم و کلیدی دارند و تنها راه آن این است که به جوانان بها داده شود.

وی در پایان از تلاش های سازمان مردم نهاد منطقه نظیر انجمن نبض زمین و توسعه ی پایدار نایبند از  عسلویه و باور زمین  از کنگان  که تمام و کمال در زمینه محیط زیست با صنعت نفت همکاری می کنند تشکر کرد.                                                                                                 

کنگره جهانی نفت 14
کنگره جهانی نفت 11
کنگره جهانی نفت 8
کنگره جهانی نفت 6

کنگره جهانی نفت 3
کنگره جهانی نفت 2
کنگره جهانی نفت 1

کنگره جهانی نفت 16

کنگره جهانی نفت 15
کنگره جهانی نفت 13
کنگره جهانی نفت 12
کنگره جهانی نفت 11
کنگره جهانی نفت 9
کنگره جهانی نفت 7
کنگره جهانی نفت 6
کنگره جهانی نفت 5

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید