دو ورزشکار از عسلویه به تیم ملی ووشو راه یافتند

(یکشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵) ۱۷:۰۱

دو ووشوکار جوان عسلویه ای از میان بیش از 500 ورزشکار شرکت کننده برای انتخاب نفرات تیم ملی ووشو جوانان کشور پس از رقابت و کسب مدال نقره و برنز این دوره از مسابقات مجوز ورود به تیم ملی کشور را کسب کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، در مسابقات قهرمانی ووشو جوانان کشور امید شهریاری با کسب مدال نقره و یوسف خیری با کسب مدال برنز از ووشو کاران جوان شهرستان عسلویه با حمایت ها و همکاری های سازمان منطقه ویژه پارس به تیم ملی ووشو جمهوری اسلامی ایران راه یافتند.

برپایه این گزارش، مسابقات قهرمانی انتخابی تیم ملی ووشو جوانان کشور با شرکت بیش از 500 ورزشکار از سراسر کشور بمدت  سه روز در استان اصفهان شهرستان مبارکه برگزار شد که در این مسابقات تیم جوان ووشو استان بوشهر با 7 ورزشکار حضور یافت.

بر این اساس‏، در پایان سه روز رقابت این دوره از مسابقات برای نخستین بار در تاریخ ووشو استان بوشهر، امید شهریاری در وزن 52 کیلوگرم و یوسف خیری در وزن 60 کیلوگرم به ترتیب موفق به کسب مدال نقره و برنز شدند که با این موفقیت مجوز ورود به اردوی آمادگی تیم ملی ووشو جوانان کشور جهت رقابت های جهانی 2017 روسیه را دریافت کردند.

این ورزشکاران سال ها زیر نظر ایوب چراغی و در باشگاه فرهنگی - ورزشی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس تمرین می کردند.

معاد
۱۳۹۵/۱۲/۰۷
3
0
0

احسنت یا یوسف علی خیری الحبیب علی النجاح فی هذه المباریات.صدیقک الغریب


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید